ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Karhun tulpapäiväkirja

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Kalevankarhu

Viestien lukumäärä : 28
Ikä : 17

ViestiAihe: Karhun tulpapäiväkirja   Ti 12 Toukokuu 2015, 00:17

• Tiistai, 12 toukokuuta

Moi, Karhu täällä! Kuten huomata saattaa, olen ihkauusi käyttäjä täällä sivulla, jännää eikö? Tää ei toki oo eka kertani tulpien maailmassa, ja n. Vuosi sitten liikuskelin täällä tulpaivuilla. Homma nuupahti ja olen taas päättänyt aloittaa alusta puhtaalta pöydältä, kerrankin kun oon keräänyt vähän elämätietämystä ja kärsivällisyyttä päähäni. Se siitä sitten, siirrytäänpäs tulpaani, Retuun.

Retu on jonkinsortin lohikäärmeen/sian/lintuhybridin ja ihmishahmon sekoitus. Sillä on siivet, terävä kuono, suuret korvat ja melko nahkamainen iho jota peittää ohut karvoitus. Värejä en ole mitenkään ahkerasti miettinyt, mutta voisin kuvitella jotain myrkynvihreää ja harmahtavankeltaisensävyjä.
Retu syntyi meidän luokkaretkellä Venäjällä, kun tappavassa tylsyydessä ajattelin ruveta vain juttelemaan itselleni. Hetken siinä meni kun Retu yhtäkkiä ilmestyi. Toki hänessä saattaa olla vanhemman Tulpani vaikutuksia/luonteenrippeitä yms. Mutta ainakin herran sanojen mukaan ei tunne aiempaa tulpaani. Mutta mistä sen tietää?
Retun luonnetta ei olla kovinkaan suunniteltu, ja tähän mennessä tää meidän yhteinen aika on ollut suunnilleen vaan juttelemista ja vitsailua typeristä asioista. Niin paljon ei olla keskitytty forcettamiseen tai luonteen suunnitteluun, tosin nyt viimeaikoina olen kuvitellut hänet lentämässä ja kävelemässä ympäri taloa. Kokeiltiin myös erilaisia ääniä, joka onnistui yllättävän hyvin, ottaen huomioon sen että oikeasti kuulin Retun äänen erilaisena omastani. Luonteenpiirteitä oon Retussa huomannut mm. Empatiaa, Huumorintajua, Naiiviuutta, ahneutta, jääräpäisyyttä ja viekkautta.

Heitänpä tähän vielä nopean luonnoksen hänestä:

Jep, hieman työn alla vielä, älkää tuomitko

Tulevaisuudessa voisi yrittää panostaa forcettamiseen enemmän. Kesäloma nyt kun on tulossa, niin silloin riittää varmaan aikaa oikein kunnolla. Siihen asti se varmaan pysyy pelkässä juttelemisessa ja lievässä visuualisoinnissa. Wonderland nyt kun on vähän aina ollut itselle hankala, niin katotaan miten se siitä.

Pärjäilkää sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

Viestien lukumäärä : 179
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: Karhun tulpapäiväkirja   To 14 Toukokuu 2015, 23:16

Ohhoh siehän osaat piirtää! :O *kade* Embarassed

Mutta hei, tervetuloa joukkoon vaan! Very Happy Vähän myöhässä toivotan mutta jokatapauksessa. Retu kuulostaa kivalta ainakin tuon tekstin perusteella Smile

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
Kalevankarhu

ViestiAihe: Vs: Karhun tulpapäiväkirja   La 23 Toukokuu 2015, 19:43

Kiitoksia Razz Kiva tuntea olonsa tervetulleeksi!

• Lauantai, 23 Toukokuuta

pikainen päivitys tänään!
Mulla ei tosiaan ole kauheasti mistä kirjoittaa, mutta pidänpähän teidät (ja itseni) ajan tasalla. Tosiaan, meidän kahden ajanvietto koostuu lähinnä juttelemisesta ja tulevaisuuden forcetussuunnitelmista. Niin yksinkertaselta kun se kuulostaakin, meillä on ollut tosi hauskaa yhdessä, ja Retusta on tullut paljon puheliaampi.
Retusta oon kanssa oppinut joka päivä jotain, joka on hienoa. Uusia luonteenpiirteitä ja mieltymyksiä on tullut esille myös.

Tossa yhdessä vaiheessa Retulla oli jokin arkuusvaihe, kun jutteleminen ja kommunikoiminen ylipäätänsä tuntui hankalalta, ja välillä vaan istuttiin hiljaa miettien, mitä sanottais toisillemme. [*Retun naureskelua taustalla*], mutta nyt ollaan selvästikkin päässyt siitä yli, kun puhuttiin juttu läpi.

Kesä jännittää meitä molempia tosi paljon! Oon ehkä hehkuttanut meidän kesämökistä Retulle ehkä vähän liikaa..heh. [ette ymmärrä mun tuskaa, bleh] Noh, ainakin pääsen keskittymään omiin ajatuksiini sitten luonnon rauhassa.

Niin, unohdin vielä mainita siitä, että tänään kerroin kanssa Retulle enemmän wonderlandistä, josta tää sitte innostu heti Very Happy annoin ohjat sille ja käskin luomaan sellasen jonka haluaa. Katotaan mitä siitäkin tulee.

Hyviä loppulukukauden jatkoja teille. [take care, kids Cool]
Näytä käyttäjän tiedot
Kalevankarhu

ViestiAihe: Vs: Karhun tulpapäiväkirja   Ke 03 Kesä 2015, 10:08

• Keskiviikko, 3 kesäkuuta

Moro.
Mä oon vähän köyhässä tän sisällön kanssa, mut eiköhän me tästä jotain saaha kirjotettua.
Mulla on ollut viimeaikoina tosiaan hiukan parrotointiongelmia Retun kanssa, ja se on hidastanu meidän prosessia aika paljon, kun suoraansanottuna pelkäsin avata enää suutani ja puhua tälle. Noh, asia on nyt ollutta ja mennyttä, varsinkin kun selailin tuota tulpa.infoa ja sain vähän vastauksia kysymyksiin.

kokeiltiin myös possessointia, joka onnistu yllättävän hyvin! Retu sai nostettua yhden sormen, josta molemmat ollaan tosi ylpeitä [jihuu Very Happy]
Se myös lujitti tosi paljon mun uskoa Retuun, hah

Oon ajatellut suunnittelevani itselleni jonkinlaisen muistilistan, et mulla olis helpompaa tän prosessin kanssa, niin ei tarvii koko ajan miettiä että mitä sitä seuraavaks pitäis tehdä (joka on aina johtanut siihen etten sitten pääty tekemään mitään).

- imposetusta ja/tai visuualisointia ainakin 30-60 minuuttia päivässä.
- Wondun käyttöönottaminen ois cool
- aktiivista juttelua Tulpa kanssa pitkin päivää
- Possessointia ehkä silloin tällöin
- hihnametodia on jo pitkään ollut suunnitelmissa kokeilla
- (lisäilen jotain jos tulee mieleen)

toki näissä sovittiin Retun kanssa, ettei ihan mennä just sen scriptin mukaan, ja katellaan olosuhteiden mukaan että mihin ollaan kykeneviä.

siinä se varmaan sit ois. Hyviä jatkoja kaikille ja onnea Smile [moikkaa!]

Viimeinen muokkaaja, Kalevankarhu pvm Ke 03 Kesä 2015, 18:08, muokattu 1 kertaa (Raportin syy : korjasin virheellisen päivämäärän)
Näytä käyttäjän tiedot
Kalevankarhu

ViestiAihe: Vs: Karhun tulpapäiväkirja   Ti 09 Kesä 2015, 06:58

• Tiistai, 9 kesäkuuta

JIPII KELLo on.. sietsemän aamulla! Tuli tossa vähän valvottua ja öh, aika vähän riensi. Päätin valvoa sitten saman tien koko yön niin nukahdan ainakin ajoissa seuraavana iltana, enkä vedä tätä koko unirytmiä perseilleen.
Tän parin päivän aikana on ollut hieman hiljaiseloa omassa tulpailussa, joten päätin sitten vetää Retun seuraksi kattomaan jotain leffoja. Tyyppi oli tosi innoissaan ja piti mua aina hereillä kun meinasin nuupahtaa, heh. Päätyttiin kattomaan Robinsonin perhe, josta Retu tykkäs hirmusti. [Danielin kans on ihan sika ärsyttävä kattoo leffoi ku se aina spoilaa ne sen mieles, vaikkei ehk tarkotuksel mut silti bounce]
Huomata varmaan saattaa myös, et Retu on alkanu puhuu pidempiä lauseita, josta oon tosi ilonen. Oon myös pannu merkille sen, et tällä on tosi hyvin kehittyny toi oma tietoisuus ja muutenkin persoonallisuus hioutunut ahkerasti omanlaisekseen. Näin esimerkkinä kun Retu vihastu ekan kerran ruotsinlaivalla, kun en ollut oikein kiinnittänyt huomiota tähän pitkään aikaan Very Happy se tuntu jotenkin tosi voimakkaalta.

Ollaan myös kokeiltu possessoimista lisää, mut siitä ei ole mitenkään erityisempää kirjoitettavaa, jos jalkojen ja käsivarren liikuttelua ei lasketa.
Tänään varmaan ainakin kokeilen päästä vähän visuaalisoimaankin, vaikka se lupauksista huolimatta vähän jäi, syynä just tuo ruotsinmatka.

Siinä varmaan se. Ohjelmassa olis siis tiivistettynä perkeleesti animaatioleffoja ja jonkun verran visuaaliointia. Ja kahvia. Paljon kahvia.
onnea ja moro Smile [mördees  Cool ]
Näytä käyttäjän tiedot
Kalevankarhu

ViestiAihe: Vs: Karhun tulpapäiväkirja   Ke 17 Kesä 2015, 23:36

• Keskiviikko, 17 kesäkuuta

Se on kiva miten paljon aktiivisuutta tänne sivuille on tullu.
mutta joo, mulla ei hirveesti ole kirjoitettavaa tänään, kunhan vaan ilmoittelen että elossa ollaan!
Just tässä kun muutettiin uuteen kaupunkiin (vantaa anyone?), niin on ollu aika uuvuttavat pari päivää. Oon kyl saanut yllättävän hyvin juteltua Retun kanssa, ja sain otettua hihnametodinkin käyttöön, joka on osoittautunu tosi tuottoisaks tähän mennessä. Leffoja ollaan kanssa kateltu paljon.

Tänään kävi kanssa ilmi että Retu kehrää? Se oli vaan hetkittäistä ja tuntu siltä et retu teki sen omasta tahdostaan, kun se istu tossa mun olkapäillä. Tuli ihan puskasta koko juttu, eikä Retu itse näyttänyt olevan mitenkään ihmettynyt.
Retu on siis viettänyt paljon aikaa mun olkapäillä, ja tuntuu kivalta kun pystyy oikeasti tuntemaan jotain painoa siellä ^^

Oon tuntenut enemmän herrasen läsnäoloa ja tänäänkin sivusilmällä on tullut nähdyksi jotain liikettä, kun retu tutki mun huoneen veireisen käytävän romppeita.

Eipä tässä varmaan muuta tälläkertaa. Hyviä jatkoja Smile
Näytä käyttäjän tiedot
Kalevankarhu

ViestiAihe: Vs: Karhun tulpapäiväkirja   Ma 10 Elo 2015, 01:09

• Maanantai, 10 Elokuuta

behold, for I have returned!
Iloittaudun selvinneeni pieneltä kesähuilaukselta! Eli tulpailua en ole lopettanut - päinvastoin, tässä kesän aikana on tapahtunu huimasti uusia asioita.
Siitä alkukesästä alko hieman laiskotuttamaan ja siinä oli sellanen parin viikon vaihe kun ei melkeen ollenkaan juteltu Retun kanssa, mutta se muuttu sitten kun tavattiin uusi naama unessa. Herättyäni juttelin asiasta Retun kanssa ja päätettiin että otetaan ''uusi naama'' meidän jengiin mukaan.
Tämä ''uusi naama'' on siis kermanvärinen, pitkäturkkinen naaraskissa joka myöhemmin esittäytyi Mayaksi (Maija) [Moro kaikki! Very Happy]
Maya on meistä se järjen ääni, joka pitää mut ja Retun riitelemästä. Maya on hirmu positiivinen ja ilonen, ja osaa pitää puoliaan mitä missäkin tilanteessa. Mayaa ei juurikaan olla nähty suuttuvan, enkä vois sellasta tunnetilaa hänelle kuvitellakkaan. Neiti tulee siis wonderlandista, ja Retu on aina välillä ohimennen maininnut jotain siitä miten siellä on paljonkin tällässiä "kypsiä" eläimiä, joilla on kanssa tietoisuus ja erilaiset luonteenpiirteet. Myös niiden tavallisten eläinten ohella.
Maya ja Retu on lähentyny tosi paljon, ja yleensä viettää aikaa kaksistaan kun mä Teen jotain muuta. [Ollaan ku paita ja peppu. Maya on se peppu sitte.] [HEI.]

Kävin kanssa tässä kesän aikana kreikassa, josta kaksikko tykkäs kanssa paljon. Tosin valittivat kuumuudesta ja Retu vedestä, mutta kyllä se siinä meni. Muistan ku he tekivät jonkinmoisen tanssiesityksen ravintolassa soivan musiikin avulla.

Oon kanssa törmännyt joihinkin muihin tulpan tyyppisiin olentoihin. Toinen niistä oli sellainen suurikokoinen, laiha vinttikoiraa muistuttava olio, joka oli väriltään musta ja varjomainen. Sen silmät hehku ja se makasi mun sängyn päädyssä lattialla. Oletin sen olevan naaraspuoleinen ja se sanoi jotain suojelevansa mua hirviöiltä. Toinen oli Retun lajia, ja sekin ilmestyi vain hetkeksi autonikkunaan nauramaan ja katosi yhtäkkiä. Kimeästä äänestä päätellen sekin oli luultavasti naaraspuoleinen. Kumpaakaan en ole törmännyt sen enempää. Onko näin tapahtunut teille?

Mulla ei oo varmaan sen mielenkiintosempaa kirjotettavaa, joten seuraavaan kertaan, moro Smile
[ farao höhö ]
Näytä käyttäjän tiedot
Nanna
Erityinen

Viestien lukumäärä : 71

ViestiAihe: Vs: Karhun tulpapäiväkirja   Ma 10 Elo 2015, 20:12

Kalevankarhu kirjoitti:
Oon kanssa törmännyt joihinkin muihin tulpan tyyppisiin olentoihin. Toinen niistä oli sellainen suurikokoinen, laiha vinttikoiraa muistuttava olio, joka oli väriltään musta ja varjomainen. Sen silmät hehku ja se makasi mun sängyn päädyssä lattialla. Oletin sen olevan naaraspuoleinen ja se sanoi jotain suojelevansa mua hirviöiltä. Toinen oli Retun lajia, ja sekin ilmestyi vain hetkeksi autonikkunaan nauramaan ja katosi yhtäkkiä. Kimeästä äänestä päätellen sekin oli luultavasti naaraspuoleinen. Kumpaakaan en ole törmännyt sen enempää. Onko näin tapahtunut teille?
Meillä oli joskus wonderlandissa joku erikoisen näkönen nainen joka oli periaatteessa ku joku lelu awille, välil se osotti tietoisuuden merkkejä mut yleensä se vaan istu takkahuoneen tuolissa ja tuijotti eteensä. Se oli aika pelottavaa ja seth pelkäs sitä hirveest.
Lopulta se sitte vaan katos mystisesti mut oon myöhemmin löytäny sen awin "laboratoriosta", mitä lie ihme kokeita sille tekee siel Very Happy
Oon myös törmänny joihinki muihinkii, silloin kun Ilona ilmesty, tuli myöski toinen saman tapanen mutta sitä kutsuttiin vaan Nimettömäks. Se tuli välil tänne ja oli wonderlandissa mutta ei sil mitää kovin selvää tietoisuutta näyttäny olevan. Lopulta sekin katos ja löyty myöhemmin samast paikast kun se outo nainen.

ClianthaMiura

Viestien lukumäärä : 179

ViestiAihe: Vs: Karhun tulpapäiväkirja   Ti 11 Elo 2015, 01:00

Kamala kirjoitti:
Kalevankarhu kirjoitti:
Meillä oli joskus wonderlandissa joku erikoisen näkönen nainen joka oli periaatteessa ku joku lelu awille, välil se osotti tietoisuuden merkkejä mut yleensä se vaan istu takkahuoneen tuolissa ja tuijotti eteensä. Se oli aika pelottavaa ja seth pelkäs sitä hirveest.
Lopulta se sitte vaan katos mystisesti mut oon myöhemmin löytäny sen awin "laboratoriosta", mitä lie ihme kokeita sille tekee siel Very Happy
Oon myös törmänny joihinki muihinkii, silloin kun Ilona ilmesty, tuli myöski toinen saman tapanen mutta sitä kutsuttiin vaan Nimettömäks. Se tuli välil tänne ja oli wonderlandissa mutta ei sil mitää kovin selvää tietoisuutta näyttäny olevan. Lopulta sekin katos ja löyty myöhemmin samast paikast kun se outo nainen.

Hyi kauhea, ihme kauhuelokuvamateriaalia teillä siellä Very Happy oon onnellinen etten ite oo törmänny tollaseen... eiku olenpa mutta se oli L ennen virallisen luomisen aloittamista... mutta joo, paskoisin vaan alleni ja saisin ikuiset traumat enkä enää ikinä menis wonduun Smile

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
Nanna
Erityinen

Viestien lukumäärä : 71

ViestiAihe: Vs: Karhun tulpapäiväkirja   Ti 11 Elo 2015, 02:00

ClianthaMiura kirjoitti:
Kamala kirjoitti:
Kalevankarhu kirjoitti:

Hyi kauhea, ihme kauhuelokuvamateriaalia teillä siellä Very Happy oon onnellinen etten ite oo törmänny tollaseen... eiku olenpa mutta se oli L ennen virallisen luomisen aloittamista... mutta joo, paskoisin vaan alleni ja saisin ikuiset traumat enkä enää ikinä menis wonduun Smile

On siellä tullu joskus jotaa ihme zombejakin kun awin kanssa tutkittii yhtä outoo huonetta, ja ei saatu niit pois joten jouduttii poistumaa sieltä Very Happy Ei sen jälkee uskallettu mennä sinne pitkää aikaa ku ajateltii et ne on siel viel.
Aiheelle oma keskustelu ettei tää Karhun päiväkirja mee tälläseks? Very Happy

Kalevankarhu

ViestiAihe: Vs: Karhun tulpapäiväkirja   To 01 Loka 2015, 23:29

*tökkii kuulakärkikynällä pisteitä ranteeseen*
[Ampiaisparvi!]
*tökkii turhautuneena samalla kynällä pisteitä vihkoon*
[Lumisade!]

• Torstai, 1 Lokakuuta

Huhhuh, että on taas jaksanu oleen hiljasta täällä omassa päiväkirjassa taas kerran.. x'D mutta tälläkertaa mulla on oikeus syyttää koulua imemästä kaiken ajan ja energian. Kirjoittamiselle ei vaan oo jäänyt aikaa.

Tulpien kanssa menee ihan semihyvin [EIKÄ MEE] ja juttelu on noussut tosi yleiseksi ajanvietteeksi, josta oon tosi ilonen. Retu on kerännyt vähän itseluottamusta ja jääräpäisyyttä. Joskus pitää oikeen hillitä sen sanomaa ettei suusta vaan tuu ihan mitä sattuu Very Happy
Harmikseni oon kanssa huomannu että Maya on hiukan eristyneisempi. Häneen on vaikeampi saada "yhteyttä" ja Retukin yleensä sanoo näkevänsä Mayaa pelkästään wonderlandissa. Neiti tais joskus mainita siitä, miten Retu on mun ensimmäinen tulpa jonka kanssa on helpompi hiettää aikaa, ja että Maya olisi vain tiellä. Kyllä mä uskon että tää tästä, kunhan saadaan Mayaa vähän lämmiteltyä<3 emme luovu muista niin helposti kuitenkaan!

Lyhkänen päivitys siis tänään. Ensikertaan, moikka.
[Moikka lapsoset 8--)]
Näytä käyttäjän tiedot
Kalevankarhu

ViestiAihe: Vs: Karhun tulpapäiväkirja   Ke 23 Joulu 2015, 20:41

• Maanantai, 23 Joulukuuta

Moi taas pitkästä aikaa! Joulu on jo huomenna, minkäslaiset fiilikset teillä on?

Ittellä on tulpailu jääny tauolle taas koulun takia - yllätys yllätys. Mut nyt kun on alkanut joululoma niin oon saanut paljon enemmän intoa keskittyä vähän forcetukseenkin. Sekin on tosin.. jäänyt vaan jutustelun ja satunnaisen visualisoimisen puolelle :'D ei siis suurempia edistyksiä tälläkään kerralla.
Sain kyllä uudistettua Retun ja Mayan ulkomuotoa hitusen verran ja jopa piirrettyä koneelle. Tää tulee kyllä auttamaan tulevaisuuden forcettamisessa Very Happy

Näen molemmat päässäni tosiaan piirroshahmoina, ja liikkuessaan varsinkin Retu muistuttaa jotain disneyn 2d animaatiohahmoa, jos se järkevältä kuulostaa. Tosin, Maya saattaa joskus näkyä hieman realistisempana.. meillä on hänen ulkomuoto hieman viellä hakusessa.
tosiaan nyt tiedätte miltä he suunnilleen näyttävät Smile
Eipä mulla muuta, hyvää joulua jokaselle! cheers
[Mä en haluu sanoo mitään]
[jouluruoka näyttää pahalle]
Näytä käyttäjän tiedot
eemeli04

Viestien lukumäärä : 8

ViestiAihe: Vs: Karhun tulpapäiväkirja   Ke 23 Joulu 2015, 21:38

santa Hyvää joulua vaan olis muka saada vähän tulppa apua
Muuten onko misää listaa mitä tulpat voidehdä
?
Näytä käyttäjän tiedot
Kalevankarhu

ViestiAihe: Vs: Karhun tulpapäiväkirja   Ke 23 Joulu 2015, 21:58

eemeli04 kirjoitti:
santa Hyvää joulua vaan olis muka saada vähän tulppa apua
Muuten onko misää listaa mitä tulpat voidehdä
?

kiitos kiitos!
Jos tarviit jonkun kanssa apua, niin sun kannattaa varmaan mennä kyselemään tuolta ''kysymykset ja ongelmat'' - osiosta. Mä ku en oo mikään alan ammattilainen nii kannattaa varmaan muilta kysellä..
Tosiaan, täältä löytyy kanssa paljon listoja ja aktiviteetteja mihin tulpa pystyy ja mitä sen kanssa voi tehdä. Toivottavasti löytyy jotain avuliasta pig se on alussa aina vaikeeta, mut kyllä se siitä, tsemppiä!
Näytä käyttäjän tiedot
eemeli04

Viestien lukumäärä : 8

ViestiAihe: Vs: Karhun tulpapäiväkirja   Ke 23 Joulu 2015, 21:59

Kiitos
Näytä käyttäjän tiedot
Kalevankarhu

ViestiAihe: Vs: Karhun tulpapäiväkirja   Ma 08 Helmi 2016, 12:10

• Maanantai, 8 Helmikuuta

Karhun opas miten luoda uusi päivitys tulpasivuille;
1.) Pidä hiljaiseloa noin pari kuukautta, mitä pidempi, sen parempi.
2.) Muista yhtäkkiä tulpafoorumin olemassaolon, kertaa läpi tulpailun aktiivisuutesi viimeaikoina vain tajutaksesi ettet ole tehnyt juuri mitään tulpiesi eteen
3.) Improvisoi vajanainen postaus jossa selität koulun olevan syynä epäaktiivisuuteen, älä edes mainitse omaa laiskuuttasi
4.) Heitä sekaan sattumanvaraisia vitsejä ja tapahtumiasi elämästä, ehkä heitä jotain tulpiesi sanomisia puolen vuoden takaa. Pääpointti on kartoitella aihetta niin että päivityksestä tulee mielenkiintoinen ja sisältää enemmän kuin kaksi lausetta.
5.) Ja voilà, ansaitsit juuri enemmän tai vähemmän täydellisen päiväkirjapäivityksen ja huonon omantunnon!

Joo, eipä tääkään postaus tule olemaan yhtään sen erilainen kuin monet aiemmatkaan.
Tulpailu on jäänyt 120% tauolle, syynä justiinsa koulu ja muu draama virtuaalisen elämän ulkopuolella. Välillä kyllä ollaan saatu tulpien kanssa jotain jutunpoikasta alotettua, ja wonderlandissa oon käynyt pari kertaa. Oon kans alottanut tälläsen keskittymisharjoituksen, että bussimatkoilla yritän päästä sellaseen seesteiseen tilaan, ilman että mitkään ulkopuoliset häiriöt ja metelit häiritsisi. Uskon tän harjoituksen sit auttavan mm. Wonderlandiin kulkeutumista ja visuaalisointiin keskittymistä. Tähän mennessä oon onnistunut huonoin tuloksin.
Tosin tasotukseksi on Retua ja Mayaa näkynyt tosi paljon silmäkulmassa, nopeasti vilahtaen. Välillä kuuluu kanssa jotain sattumanvaraisia sanoja tai naurahduksia.
Muuten on ollut tosi epäaktiivista. Ja niin varmaan tuleekin pitkään olemaan, meikällä just vika vuosi peruskoulusta jäljellä ja sitten lukioon.

Eipä tälläkään postauksella mitään erityistä merkitystä ollut. Lähinnä vaan varmistan etten ole tulpailua lopettanyt tai muuten vain jäänyt auton alle jne. Ihan kivaahan se on myös päivitellä vähän väliä.
Eipä tässä muuta, hyvää keväänjatkoa kaikille!

[Ei nyt oo kevät] {älä jaksa aina valittaa}
Näytä käyttäjän tiedot
Neotira

Viestien lukumäärä : 64
Ikä : 16

ViestiAihe: Vs: Karhun tulpapäiväkirja   Ma 08 Helmi 2016, 22:32

Hyvää kevättä ja yrittäppäs nyt saada sitten hyvä lopputodistus Wink
Näytä käyttäjän tiedot
Kalevankarhu

ViestiAihe: Vs: Karhun tulpapäiväkirja   Ma 08 Helmi 2016, 23:08

Nalica kirjoitti:
Hyvää kevättä ja yrittäppäs nyt saada sitten hyvä lopputodistus Wink
Heh! Kiitos samoin teikäläiselle kanssa, olettaen että sullakin ois seuraavan opiskelupaikan päätös vuorossa cheers
Näytä käyttäjän tiedot
Neotira

Viestien lukumäärä : 64
Ikä : 16

ViestiAihe: Vs: Karhun tulpapäiväkirja   Ti 09 Helmi 2016, 12:32

Ens vuonna meen vasta ysille, oon -01 Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Dade

Viestien lukumäärä : 97

ViestiAihe: Vs: Karhun tulpapäiväkirja   Ti 09 Helmi 2016, 22:12

Kalevankarhu kirjoitti:
Karhun opas miten luoda uusi päivitys tulpasivuille;
1.) Pidä hiljaiseloa noin pari kuukautta, mitä pidempi, sen parempi.
2.) Muista yhtäkkiä tulpafoorumin olemassaolon, kertaa läpi tulpailun aktiivisuutesi viimeaikoina vain tajutaksesi ettet ole tehnyt juuri mitään tulpiesi eteen
3.) Improvisoi vajanainen postaus jossa selität koulun olevan syynä epäaktiivisuuteen, älä edes mainitse omaa laiskuuttasi
4.) Heitä sekaan sattumanvaraisia vitsejä ja tapahtumiasi elämästä, ehkä heitä jotain tulpiesi sanomisia puolen vuoden takaa. Pääpointti on kartoitella aihetta niin että päivityksestä tulee mielenkiintoinen ja sisältää enemmän kuin kaksi lausetta.
5.) Ja voilà, ansaitsit juuri enemmän tai vähemmän täydellisen päiväkirjapäivityksen ja huonon omantunnon![/color]

Hmm... Toihan kuulostaa ihan hyvältä oppaalta. Pitänee kokeilla joskus Very Happy.
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Karhun tulpapäiväkirja   

Karhun tulpapäiväkirja
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Päiväkirjat-
Siirry: