ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

♫ Varpuksen ♫

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3
KirjoittajaViesti
Varpus

Viestien lukumäärä : 77
Ikä : 19

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ti 22 Syys 2015, 18:42

OMG EN OO EDELLEENKÄÄ KUOLLU D8 *dramaattista musiikkia*
[Sä tiedät, et antiaktivoidut kuitenki tääl taas]
....no totta, mut nyt tuli vaa mieliteko kirjottaa tänne jotain, joten hyshys Razz

Ourait, heissunvei vaa pitkästä aikaa! Enpä oo ollu poissa ku yli 3kk Razz Razz

Jos joku nyt miettii, oonko ottanut päätähuimaavia edistysaskelia tällä välin, niin joudun kyl tuottamaan pettymyksen ja sanomaan, ettei mee sen paremmin ku ennenkäänXD
En siis oo kerenny tekemään _MITÄÄN_
Parhaimmillaa ollaa menty vaa huonompaan suuntaan ku en kerkee uhrata ajatustakaan tulpille ]:
Syy tähän on siis a)oma laiskuuteni ja b)oikeesti kiireinen elämäXD
Käyn parhaillaa täytee ahdattua kakkosluokkaa, kirjotan kahteen lehteen ja mikä tärkeintä -ODOTTELEN VANHOJENTANSSEJA-
...ok, no toi vika ei ollu mikää syy, mut teijän pitää tietää, et olen lievästi innoissani Razz Razz

Jeps...no, tulpille kuuluu hyvää, kukaan ei oo oikeestaa muuttunu mitenkää, miten nyt Mickin kasvonpiirteet on vähä hakenu ihteesä.
Oon ottanu forcetuksessa sen verran takapakkia, et kulutan varmaan syysloman sen kehittelyssä (okei, en lupaa mitään, mut yritän).
Wondussa oon ollu vaihteeks vähä enemmän ja oon hyödyntäny mun käsittämätöntä tapaa nukahtaa hirmu nopeeta wonduilun alotuksen jälkee ja hoitanu tän avulla mun uniongelmia Razz Razz Razz Koska torstaina alkaa koeviikko ja mun pitäs tehä yöllä vähä muuta ku stressata kokeitaXD

Mutta, tänne on näyttäny tulleen uutta lihaa! Koska en jaksa jokaselle toivotella erikseen (laiskuussyndrooma), sanon sen nyt yhteisesti kaikille uusille: TERVETULOA!! n__n

Mut joo, tää nyt oli tämmönen random elonmerkkien osotus Laughing Mun pitäis itse asiassa olla tällä hetkellä lukemassa hissan kokeeseen ja tekemässä portfolioo, mut tulin sitte tänne :'D #tunnollinenoppilas
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ke 23 Syys 2015, 20:46

[BANG BANG hyvää iltaa munki puolesta. Koska Varpus on liian laiska aattelemaan tällä hetkellä muuta ku hissan koetta, se pisti mut päivityshommiin. Voisin iha alkajaisiks esitellä itseni niille uusillekin: Hei, oon Frank aka naistenkaataja(¬‿¬)]
[FRANK!]
[Ok, unohtakaa toi äskeinenXD no okei, älkää, koska se on totta, mut siis oon oikeesti mukava ja arvostan tasa-arvosuutta ja naisen asemaa, eli relax buddies B] Mutta....mitäs me ollaan tänää tehty sillä välin ku Varpus pänttäs kokeeseen.....Mick, kerroksää?]
[No voinhan mää jotai höpötellä   Mut annan vaa heti alkuun söpöysvarotuksen, koska oon viettäny koko päivän mun ehanan naiseni Unnan kanssa。◕‿‿◕。]
[Oh god..]
[Älä keskeytä ny! Nii, tehtiin Unnan kaa yhessä ruokaa ja itseasiassa jäätii Varpuksen koulupäivän ajaks iha kotosalle kattelee leffaa ja chillaileen♥️ Katottiin Rakkautta Pilvipuutarhassa (taimikälie), syötiin hyvää salaattia ja karkkia n__n]
[Hienoa hienoa, Romeo, mut toisin ku TE, me oltii Myrin ja Nyssan kaa tunnollisia ja tultii Varpuksen seuraan kouluuXD No eipä siel ainakaa oppituntien aikana tekemistä ollu ku tää yks tunnollinen oppilas keskittyy joko opetukseen, tai kännykkään, mut välkillä sit voitii muitten sen kavereitten keskustelun välissä kiusata sitä Cool  Tosin Myr ja Varpus oli tänä aamuna ilkeitä, ku eivät antaneet väsyneen nukkua ): Potkivat ylös perhanat. Mut jeesh, ei mulla ainakaa enempää sanottavaa tähä oo. Onks kellää asiaa viel?]
[Naaah, ei mulla ainakaaXD]
[No sä saat sanoo heipat]
[Enkä]
[No ei sit -.- No mä sanon:D Elikkäs, heippa kaikille, tehkää Frank-setä iloseks ja antakaa tulpienne kertoo, miten niitten päivä on menny (─‿‿─) ]

○ Varpus the tulpakirjuri ○
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Pe 25 Syys 2015, 17:49

Okei en ehkä hetkeen anna tulpien päättää mitä kirjottelen tänne, ettei tuu kamalia rivouksia Razz Razz
[)':]
Syytä Frankia, ku ei osaa pitää suutaan kiiXD

Mut joo..onneks mullon nää hömelöt lievittämässä koestressiä♥️ Aina ku hermoilen koetta tai suutun ku en osaa jotai, Frank sanoo jotai hassua ja alan heti hymyilemään ja aina iltasin ku käytän koiraa, on mukavaa katella näitten hillumista:D En ymmärrä, mistä ne saa energiaa..
[Kahviaaaaaaaaaa]
Oh...okay Razz
Nyt ku Unna, Mick ja Myr on oppinu kans vähä englantia, jutellaa jonku verran englannikski n__n Frankin kanssa eniten, koska se puhuu sitä käytännössä toisena kielenään ja Nyssa vähintää yhtä hyvin.

Asiasta kukkaruukkuun, oonko ainoo jonka mielestä tää bounce näyttää siltä ku toi yrittäs pomppia jostai näkymättömästä laatikosta ulos ja liiskautuis aina siihen kattoon Laughing tai sit se oon vaa mä.

Mutta takaisin asiaanXD Vaikka en edelleenkää kauheen aktiivisesti vielä tulpaile ja vähän vielä heräilen koomauksesta, nii juttelen tulpien kaa jo muutaman kerran päivässä. Aiemmin saatto mennä useempi päivä ettei käyny pienessä mielessäkää koko konkkaronkka (anteeksi siitä, muruset)
[Anteekspyyntö hyväksytty ;3]
Ainii ja en tiiä onks se vahinko vai käveleekö Frank tahallaa aina ilman paitaa, esitellen (kieltämättä hyvin muodostuneita) lihaksiaan ku yritän keskittyä kouluhommiin? Niinku...onks sun pakkoXD
[Yep. BECAUSE I'M FABULOUS] *paljon sateenkaaria ja dramaattista musiikkia +tuulikone*
...No niimpä näkyy..
[Mun seksikkyys ei enää mahdu mun paitoihin. Sun pitää ostaa mulle uusia, tai joudun olee koko ajan sixpack paljaana):]
...
No anyways, annan tuon yhen juoksennella tuolla paidattomana, koska mulla on paljo tähdellisempääki asiaa. Mun kaikki tulpat, erityisesti Myr, haluis uuden kaverin...
...no ei siinä mitään, jos mulla ei ois jo viittä Razz
Mut kyl mä annan niiden luoda keskenään uuden kamun...sitten ku ne on ite kaikki valmiita ja täydellisiäXDD Eli saavat odottaa hetken jos toisenki.
Mut eipä mulla tänään ihmeempiä ollu..päivittelen uudestaa joskus, jos meille jotai kertomisen arvosta tapahtuu Very Happy

○ Varpus ○
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ti 29 Syys 2015, 21:31

IF YOU GOT JACK IN YOUR CUP GO RAISE IT UP
IF YOU AIN'T GOT ENOUGH GO FILL IT UP

En toki biletä Hollywood Undeadia 24/7
[WE ONLY LEAVE A PRE-PARTY TO GO PARTY SOME MORE] *Frankin kamala lauluääni*
[Dude...rauhotu XD]

Joo, teen nyt pikapäivityksen sitte, että elkee ootelko romaania :'D
Tän muutaman päivän aikana oon ollu vähä aktiivisemmin tulpien kaa kokeista huolimatta ja tällä hetkellä meillä menee yllättävän hyvin. Jutustellaan ja touhutaan iha normisti, mut mulla on vieläki forcetus ja visualisointi pahasti ruosteessa ja sille pitää kyl tehä jotai loman aikana...

Ainii! Meinasin unohtaa tän uuden infon C;
Varsinki te vanhemmat (tai no vanhat ja vanhat, mut anyways) varmaa tiesitte Frankin monikerroksisesta keskiaikafantasia-tyylisestä asusta.
..noh..
Se on muuttunu..radikaalisti Laughing
No siis Frank pitää tätä nykyä iha normi vaatteita, yleensä rennosti collareita ja istuvaa t-paitaa/pitkähihasta. Tosin tänää se kokeili Mickin pillifarkkuja, eikä tykännyXD
....totahh, ehken kirjota Frankin kommenttiä noiden farkkujen istuvuudesta, muttaahh mullei tänää muuta, moikka, muruset♥️

Ah, ja olkaa hyvät ja kuunnelkaa ;3

○ Varpus ○
Näytä käyttäjän tiedot
Milla

Viestien lukumäärä : 38

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ke 30 Syys 2015, 17:40

Oii, joku muukin tykkää Hollywood Undeadista. Surprised
Mut kerrohan toki Frankin kommentti niistä farkuista. Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot http://tassupolku1.suntuubi.com/?cat=10
Nanna
Erityinen

Viestien lukumäärä : 71
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Pe 09 Loka 2015, 17:09

:DD Tällee pitkäst aikaa eksyn tännekkii, toi Frankin paitajuttu sai mut jälleen kerran hekottamaa.
Sethilläki oli joskus paha tapa ärsyttää mua kävelemäl ilman paitaa.

Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Pe 09 Loka 2015, 19:11

Kirjotan sitte kännykällä et antakaa anteeks kirjotusvirheet XDD

Muttaaahh, kiitos kommentoijille ja kiitos myös lukijoille, mun päivyriin tuli nimittäin hiljattain 2000 täyteen, jei n___n
Teen nyt tämmösen superhyperpikapäivityksen, että älkää kauheen pitkää romaania ootelko:DD

Jeps, meille kuuluu ihan hyvää, alan pikku hiljaa päästä taas tulpailun makuun, vaikkakin wondun äänet ja tulpien äänet ylipäätää aiheuttaa vähä ongelmia. Mutta onneks kokemuksesta tiiän et seki pugi häviää huomaamatta, ku en vaa keskity siihe liikaa(;
Tällä hetkellä oon Joensuussa sukulaisissa, mut yritän saaha tarpeeks visualisointiaikaa varattua näillekin höppänöille;3
Frank näköjään syö tuolla....raejuustoo ja jogurttia? Hyi...
Ja Unna ja Mick söpöstelee sohvallaXD
Myr taitaa seikkailla jossai ulkona ja Nyssa istuu (ylläripylläri) täs vieressä n__n

Yritän nyt lähipäivinä treenata erityisesti Myrin ja Frankin ääntä, koska ne muuttuu kaikista helpoiten kuulostamaan mun omaa ääntä.

Muttaahh, ei mulla ihmeempiä tällä kertaa, mukavaa et mun ja mun tulpien elä kiinnostaa teitä vieläkiXD

• Varpus •
Näytä käyttäjän tiedot
assemis

Viestien lukumäärä : 29

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   La 10 Loka 2015, 20:50

Kiva tietää et muutki tykkää HU:sta!! Exclamation cheers
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ti 13 Loka 2015, 20:48

Noniin! Oon ekaa kertaa kotona viime perjantain jälkee, että puuhaa on kyllä olluXD
Mut vaikka mun alunperin kotona möllöttelyyn suunniteltu syysloma onki alkanu reissaamisella, oon kuitenki pystyny pitämään tulpailussa aika tasasen tahdin(;
Myrin ja Frankin äänet on jo huomattavasti vakaammat ja enemmän oman oloset ja tulpien visualisointi on koko ajan helpompaa. Tiiän, et se vois olla laadukkaampaakin, mut nyt alkuun panostan ns. hd-laadun sijaan siihen et opettelen uudestaan ihan oikeesti ajattelemaan tulpia, enkä vaa unohtelemaan niitä päiväkausiks itekseen.

Oon tullu tänää kotii ja koomaillu viimeset kaks tuntia sohvalla, kunnes Frank ajo mut ylös tekemään jotain hyödyllistä...no koska päätin olla oikein ahkera, tulin sitte tänne kirjottelemaan Razz Razz
[Mä kyllä mietin sillä hyödyllisellä niitä sun toimitustöiden tekoo, mut on tääki parempi ku kuola poskella sohvalla makaaminen:'D]
Niimpä, mä oon hurjan ahkera.

Jooh, mut vielä huomenna pyörin serkun kanssa kaupoilla (Unna uhkas tulla makutuomariks n__n) ja sit pystyn alottamaan sen varsinaisen löhöloman, Enkä. Tee. Yhtään. Mitään. ...paitsi forcetan ja visualisoin ja erakoidun huoneeseeni.

Jeps, mutta sellaset suunnitelmat loppuviikoks Razz
Kaikki tulpat sanoo heipat ja hyvää yötä♥️♥️

○ Varpus○
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ke 21 Loka 2015, 16:15

Mullei oo tänää mitää ihmeellistä, mut huomasin yks päivä mielenkiintosen persoonallisuustestin ja päätin oman kokeilun jälkeen kokeilla sitä myös tulpien kaa Razz

Oikeestaan toi on aika hyödyllinen, ei sillä, että ois luotettava ja täysin vakavasti otettava, vaan sillä et ku tossa on sellasia kysymyksiä, mitä tulpa joutuu iteki funtsimaa aika paljonki, ennenku tietää vastauksen. Tommoset testit/kysymykset vois kehittää tulpan itsetutkiskelutaitoja ja ainaki mulla kävi sillee, et muutamaan kysymykseen ne anto aika yllättävänki vastauksen.

Joo, mut toi kysely perustuu siis MBTI-persoonallisuusteoriaan (Myers-Briggs Type Indicator), joss ihmistä arvioidaan hajottamalla persoonallisuus kahtia eri ääripäihin.
Esim, introvertti-ekstrovertti, harkitseva-spontaani, käytännöllinen-intuitiivinen yms ja niitten perusteella muodostetaan sit persoonatyyppi. Mut sit joku voi olla vaikka lievä introvertti, tai vaikka vahva ekstrovertti et noiden piirteiden sisälläkin on liikkuvuutta.

Muttaahh, tässä siis tulokset:
Linkeistä voi lukee koko kuvauksen, jos jaksaa

Minä: INFP, eli Introvertti, iNtuitiivinen, tunteva (Feeling) ja spontaani (Perceiving), viimenen ei todellakaa piä paikkaansaXD
Frank: ESTJ, eli Ekstrovertti, käytännöllinen/aistiva (Sensing), ajatteleva (Thinking) ja harkitseva (Judging), tässäkää vika ei piä paikkaansa, koska Frank on todellaki se spontaani ja mä harkitsevaXD
Myr ja Mick: INFJ, eli Introvertti, iNtuititiivinen, tunteva (Feeling) ja harkitseva (Judging). Mick ja Myr on kumpiki aika erilaisia persoonia ja tavallaa tässä tapauksessa Myr on joissain kohdissa vahvemmin, ku toisissa.
Unna: ENFP, eli Ekstrovertti, iNtuitiivinen, tunteva (Feeling) ja spontaani (Perceiving). Unnalla tää osu ehkä parhaiten nappiin, koska toi persoonatyypin kuvaus edustaa Unnaa lähes täydellisesti Razz

Mut joo, tähä tuli nyt tommonen kauhee koodisotku, enkä jaksa tarkistella, onko kaikki oikein, että jos näyttää vähä hassulle, nii se johtuu mun laiskuudestaXD
Näytä käyttäjän tiedot
Dade

Viestien lukumäärä : 97

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ke 21 Loka 2015, 17:08

Varpus kirjoitti:
Mullei oo tänää mitää ihmeellistä, mut huomasin yks päivä mielenkiintosen persoonallisuustestin ja päätin oman kokeilun jälkeen kokeilla sitä myös tulpien kaa Razz

Oikeestaan toi on aika hyödyllinen, ei sillä, että ois luotettava ja täysin vakavasti otettava, vaan sillä et ku tossa on sellasia kysymyksiä, mitä tulpa joutuu iteki funtsimaa aika paljonki, ennenku tietää vastauksen. Tommoset testit/kysymykset vois kehittää tulpan itsetutkiskelutaitoja ja ainaki mulla kävi sillee, et muutamaan kysymykseen ne anto aika yllättävänki vastauksen.

Joo, mut toi kysely perustuu siis MBTI-persoonallisuusteoriaan (Myers-Briggs Type Indicator), joss ihmistä arvioidaan hajottamalla persoonallisuus kahtia eri ääripäihin.
Esim, introvertti-ekstrovertti, harkitseva-spontaani, käytännöllinen-intuitiivinen yms ja niitten perusteella muodostetaan sit persoonatyyppi. Mut sit joku voi olla vaikka lievä introvertti, tai vaikka vahva ekstrovertti et noiden piirteiden sisälläkin on liikkuvuutta.

Muttaahh, tässä siis tulokset:
Linkeistä voi lukee koko kuvauksen, jos jaksaa

Minä: INFP, eli Introvertti, iNtuitiivinen, tunteva (Feeling) ja spontaani (Perceiving), viimenen ei todellakaa piä paikkaansaXD
Frank: ESTJ, eli Ekstrovertti, käytännöllinen/aistiva (Sensing), ajatteleva (Thinking) ja harkitseva (Judging), tässäkää vika ei piä paikkaansa, koska Frank on todellaki se spontaani ja mä harkitsevaXD
Myr ja Mick: INFJ, eli Introvertti, iNtuititiivinen, tunteva (Feeling) ja harkitseva (Judging). Mick ja Myr on kumpiki aika erilaisia persoonia ja tavallaa tässä tapauksessa Myr on joissain kohdissa vahvemmin, ku toisissa.
Unna: ENFP, eli Ekstrovertti, iNtuitiivinen, tunteva (Feeling) ja spontaani (Perceiving). Unnalla tää osu ehkä parhaiten nappiin, koska toi persoonatyypin kuvaus edustaa Unnaa lähes täydellisesti Razz

Mut joo, tähä tuli nyt tommonen kauhee koodisotku, enkä jaksa tarkistella, onko kaikki oikein, että jos näyttää vähä hassulle, nii se johtuu mun laiskuudestaXD

Mäkin olen tehnyt ton testin Emin kanssa joskus. Mun piti jopa tehdä siit oma aihe, mutta laiskuus :'D. Mä olin persoonallisuus tyypiltäni INTP-T(tarkemmin) ja Emi oli ENTP-A(tarkemmin). Testi oli kyl aika mielenkiintoinen.
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ti 08 Joulu 2015, 21:24

Mun piti kirjottaa tänne jo aikoja sitten ja sainki koko höskän valmiiks, kunnes poistin vahingossa koko (pitkän)tekstin:) Ei, ei toki hatuttanut ja ei, en mennyt parvekkeelle kiroilemaan.

No mutta, nyt oon monen viikon jälkeen toipunut tästä kamalasta tragediasta ja on taas intoo kirjottaa tänne Razz

Meillä on mennyt ihan ok, tosin Frank on ollut voimakkaammin äänessä, kuin muut. Oikeastaan se on aina eniten äänessä, mutta nyt jotenkin vielä vahvemmin. Tosin mulla tulee aina aikoja, jolloin keskityn johonkin tulpaan enemmä, kuin muihin, koska viiden huomioiminen yhtä aikaa on todella vaikeaaXD

Kaikkee mahollista meille on tapahtunu, mutta voisin kertoo muutaman huomioimisen arvoisen. Ensinnäkin, Frank on heittäny keskiaikaset Skyrim/Hobitti/Lord of the Rings-vaatteensa wonduun ja käyttää nykyään ihan normaaleja vaatteita, yleensä harmaita collareita ja viininpunaista tyköistuvaa t-paitaa. Wondussa käyttää kuitenkin edelleen vanhoja vaatteitaan, koska "ne sopii sen henkeen".
Ja sitten oon viime aikoina huomannu, että kuulen välillä mun tulpien ääniä ja nään niiden hahmoja. Se on sinänsä aika yllättävää, koska en oo viime aikoina thny tulpailun eteen yhtään mitään Razz Razz Varsinkin äänet on välillä niin realistisia, että niitä on vaikea erottaa muista äänistä mutta se ei oo kuitenkaa mahotonta, koska tulpien ääni kuuluu usein vähän hiljasempana ja vähän, kuin usvan takaa.

..ja Frank haluaa näköjään ihan välttämättä, että kerron tän, joten: Olin yks päivä kävelemässä kotiin, kun vastaan tuli semmonen vanha viiksekäs mies, joka teki semmosen moustache-wiggle-jutun...no kyllä te tiiätte Razz
Ja Frank hajos ihan totaalisesti ja alko nauramaan nii paljo, ettei saanu enää happee ja muaki alko naurattaa ja loppujen lopuks nauroin yksikseni vanhalla hautausmaalla. Ette halua tietää ohikulkijoiden ilmeitä.

Oon ollu viimeaikoina myös tavallista enemmän wondussa, koska se auttaa mua rentoutumaan iltasin ja nopeuttaa mun nukahtamista. Mä oon nimittäin niitä ihmisiä, jotka ratkoo elämän suuria kysymyksiä just sillon, ku pitäis nukkua. Ja sitten lopulta oon sillee "Shit, en oo nukkunu yhtään ja tunti herätykseen:)". Joten Wondu antaa mulle tarpeeks henkistä työtä ja nukahan siihen tarvittavan keskittymisen ja henkisten voimavarojen avulla yleensä parissakymmenessä minuutissa n__n

Mutta mulla ei ole muuta sanottavaa tällä kertaa ;3

○Varpus○
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   

♫ Varpuksen ♫
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Päiväkirjat-