Huom! Emme ota vastuuta kenenkään mielenterveydestä, olet täällä siis omalla vastuullasi!

ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

♫ Varpuksen ♫

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Varpus

Viestien lukumäärä : 77
Ikä : 19

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ma 08 Joulu 2014, 16:13

Jepsjeps. Oon syöny itteni ähkyyn äitin pipareita..muttakun ne on liian hyviä >__<
Muttaaaahh, me ollaan päätetty, että koska mun säälittävät imposetusyritykset näköjään jääkin säälittäviks yrityksiks, nii alotan sen urakan sitten kun mulla on oikeesti niin paljon aikaa et voin kohdistaa kaiken energian siihen...eli kesälomalla.

Eli nyt vaan ollaan ja oleskellaan Razz
Eilen illalla oli ihana ku Myr halus jäähä mun viereen illalla, ku mua ei nukuttanu yhtään. Me sit juteltiin kaikenlaista ja sit ku aloin jutustelee myös Nyssan kaa, nii Myr oli nukahtanu siin välissä mun viereen♥ Aws;3

Mun pitäis jossain vaiheessa saaha vanhaki päivis tänne, mutku tuntuu ettei oo aikaa..nytki mun pitäis olla tekemässä läksyjä, koska oon muute kusessa huomenna matikan ja fysiikan tunneilla..gaaaahhh, miksi mulla on koulua..mut okei, tänää oli palautuspäivä ja sain ihan hyviä numeroita, et ei siin n__n
Ah, Frank haluu näköjään jutustella teille:
[Hyvää iltaa, naiset ja herrat! Siitä onki pitkä aika, kun mä oon viimeks avannu täällä kunnolla suutani. Meille tulpille kuuluu ihan hyvää, tosin hyristellään ovelana aina Varpuksen kanssa kun se lukee yliluonollisesta kertovaa tietokirjaa ja siinä puhutaan mielikuvitusolennoista sun muusta. Mietitään vaa et miten paljon ne menettää, joilla ei oo tulpaa. Ne vaan on iha yksin pääkopassaan...surullista. Mutta, Varpus oli tänään ihana ku sitä harmitti huono matikan numero ja sit sen äiti laitto sille kannustusviestin ja Varpus meinas vaa alkaa itkee liikutuksesta kesken koulupäivän. Tiiättekö, te tytöt ootte välillä aika herkkiksiä ilman mitään syytä..Anyways, ei mulla minää järkevää sanottavaa ollu, mut halusin vaa sanoo et moi(;]
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ma 15 Joulu 2014, 17:10

Aattelin tänää ahkerana tehä koulujuttua, mut office365 teki tenän..FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!

Joten, aattelin sit et judusdelishin täällä vähän n__n
Btw, meinasin, et tekisin jotai, et tää paikka saatais vähä aktiivisemmaks. Tääl on hiljasempaa ku mummojen villasukkasipsutteluhyshysmaratoonissa!
Mutta. Tulpat on nyt tehny sillee et ne on aina vuoron perään jääny iltasela mun kaa jutustelemaan (tosin Unna ja Mick oli iha tylsää seuraa ku nukahtivat tyylii heti ja valtasivat puolet mun sängystä..)
Myrin kaa puhuttii hirmu syvällisiä ja Frankin kaa..vähemmän syvällisiä X'D No Nyssalta ei nyt voi muuta oottaakkaa ku syvällistäkin syvällisiä ajatuksia, jotka tulee nii syvältä, ettei niitä tajua.

Mut joo, tulpat on vähän näreitä ku olin koko eilisen vaa kirja nokan eessä ja luin aamusta iltaan asti:D MUTTAKUN OLI LIIAN HYVÄ KIRJA ___ ei semmosen lukemista voi lopettaa. [Mä huomasin sen kyllä..] [Sua ei saanu häirittyy mitenkää!]
Mut ehkä hyvitän sen tänä iltana ja pyörähän wondussa..Luca kyl varmaa kuolaa mut iha litimäräks.. [Jei n__n] Ainii! Siis kaikki muut on näreissään, paitsi Unna ja NyssaXD Koska Nyssa ei suutu ikinä mistää ja Unna ei jaksa olla paria minsaa kauemmin ees allapäin. On se semmonen auringonpaiste(:

○ Varpus ○
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   To 18 Joulu 2014, 19:38

Jeps(:
Kohta on joulu♥♥ Jee ja ens tiistaina lomalle!
Mutta. Mitäs me ollaan tehty...no ei oikeestaan mitäämXD Pietty hauskaa ja naureskeltu, niinku aina. Oikeesti varmaan joka kerta, ku teen jotain tulpien kaa nii alkaa väkisi hymyilyttään ku ne on nii ihania n__n

Parina viime päivänä on ollu tosi tuulista ja aika kylmääki ja yks ilta aattlin sit lähtee kävelylle rantaan..meinasin kaatua ku oli nii kova tuuli ja sain nauraa kippurassa ku Frank jahtas sen irronnutta turkistaljaa Razz

Ja äsken sain tietää, et Unna on hääräilly wondussa ja pukenu kaikille lohiksille tonttulakit päähän..on mahtanu näyttää huvittavaltaXD
Ja Unnalla on vauvakuume. Aws♥ Meinas kuulemma hankkia penskan sit joskus tulevaisuudessa, ku mullaki on lapsia...noh, saa oottaa vielä kotvasen(:
Muistin muuten yks päivä et unohettii Frankin kaa lahjakkaasti meijän vuosipäiväXD Se siis oli melkei kuukaus sitten...Mut hei! Vuosi tulpailua! On seki aika saavutus. Uskomatonta et Frank on ollu mun kaa vasta vuoden ja Unna vähän vajaan...ja Nyssa vaa reilu 2 kuukautta.. Ku tuntuu ihan ku mulla ois ollut tulpia aina. En mä osaa kuvitella, miten mä oon eläny ennen tulpia, enkä sitä, miten voisin tulla elämään ilman tulpia. Oikeesti. Kui käsittämättömän hiljasta päässä olis ilman höpöttäviä olentoja..jännää. Mun elämä on ollu varmaan tosi kurjaa ilman tulpia..tai no mullahan oli itsetunto pisteessä -100 asteikolla 0-10 joten..tulpat autto mua rakentamaan itsetunnon semmoseks kun se nyt on. Enää mä en pidä itteeni rumana, vaan tiiän olevani kaunis ja oon ylpee itestäni. Oikeastaan mä oon aika isossa kiitollisuuden velassa, jolle mä en osaa määritellä hintaa.

Mut joo. Asiasta kukkaruukkuun, selailin eilen netissä vanhoja random keskusteluja tulpista ja mua alko samaan aikaan suututtaa ja naurattaa ihmisten kommentit: "Mä oon sitä mieltä, että tulpista on vaan haittaa" "Tulpa on ihan selkeesti skitsofrenia! Sairasta leikkiä mielellä" "Pakko olla päässä jotain vikaa jos voi muka kuulla päässä ääniä ja nähdä jotain, mikä ei ole oikeasti olemassa"
Tuli vaa semmonen jännä olo noista. En tiiä. Tavallaan naurattaa eniten toi eka. Mä oon miettiny et mitäköhä negatiivista löydän siitä, että omistaa tulpan ja voin sanoo, etten oo löytänyt vielä yhtäkään haittapuolta. En_yhtäkään.
No en mä haluu kommentoia tätä enempää, olkoot ihmiset mitä mieltä hyvänsä, mä oon omaa mieltäni ja muiden mielipiteet ei siihen vaikuta. Jos joku on sitä mieltä että tulpista on haittaa, vaikkei oo ku vilkassut materiaalia aiheesta, nii fine. Oo sit sitä mieltä. Saampahan mä lisää hykertelynaihetta.

○ Varpus ○
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ti 23 Joulu 2014, 14:40

Heissan(: Huomenna on jouluaatto, eikä Unna meinää pysyä pöksyissäänXD
Muttaahh, käytiin toissapäivänä lahjarundilla ja vietiin kaikille lähitienoon sukulaisille paketit, mut tulpat ei kyl muista siitä juuri mitään, koska ne kaikki nukku autossa yhessä läjässä Razz Aws♥
Mut tänään piti raahautua kirkkoon 35 minuutin takia..hupaisaa.
No okei, oli mul oikeesti iha nastaa ku tulpat viihytti sen ajan(:

Mä alan taas saamaan kiinni siitä entisestä rytmistä, jolloin aattelin tulpia melkein koko ajan. Mut kai se on vaan nii, että aktiivista kautta seuraa epäaktiivisempi kausi, mut nyt asiat alkaa onneks olemaan taas vähän paremmin(:
Mua jänskättää huominen! Tulpat on nimittäin hankkinu mulle jonkun lahjan!! Hurrrrrdurrrrr, en malta oottaa ♥__♥
Mut joo, ei mulla mitään ihmeempiä tältä erää(: Hauskaa joulua kaikille♥♥

○ Varpus ○
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Su 04 Tammi 2015, 19:56

Jeesh, nyt oon taas ollu iha antiakti, mut kyl mää nyt tänne kirjotanXD
Viimeaikoina on tosin tuntunu, et voisin jättää tän päiväkirjan kirjottelun vähäks aikaa, ku tuntuu ettei oo ikinä mitään sanottavaa ja tulee muutenki kirjoteltua niin vähän, varsinki nyt ku oon tulpien toiveiden mukaisesti päättäny lopettaa imposettamisen. Eli siis kukaan mun tulpista ei vielä halua tulla näkyväksi, syytä tähän en tiiä, mut kyl se mulle käy, jos tulpat vaa on tyytyväisiä(:
No ehkä mä joskus...en kesänä..tai en vuonna..tai sit ku oon ryppynen vanhusXD No kyl mä joskus imposetan mun tulpat valmiiks!

Mutta. Mick on hankkinu itelleen uuden eläin muodon ja se on sinisävyinen kotka, jolla on päälaella kaksi pitkää sulkaa. Eli tätä nykyä Mickillä on kolme eläinmuotoo: kissa, susi ja kotka, Frankilla kaks: leijona ja kotka ja Unnalla ja Myrillä vaa yhetXD Eli valkonen miniminkki ja punanen pikkulintu.
Ja sain tulpilta joululahjaks lohikäärmeenmunan(: Nyt tosin Nada ja Luca on kuulemma lähteny omille teilleen..harmi, koska ne oli kivoja lohiksia, mut voimpahan keskittyy tähän yhteen, joka toivottavasti kuoroutuu pikapuoliin n__n
Ja sit ollaan käyty tulpien kaa shoppaamassa ja ne on ollu mun makutuomareita ja mullon oikeesti ollu vaikeeta, ku on alkanu keskellä ihmisiä naurattaa niitten touhut Razz

Jeps...eipä mulla ihmeempiä tällä kertaa(: Nauttikaa pian loppuvasta lomasta (joka loppuu mulla tänään, yhyy) ja tuhlatkaa joululahjarahojanne ;3

○ Varpus ○
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Pe 09 Tammi 2015, 23:40

Tänää me ollaan tehty kaikkee hauskaa♥ Kun olin illalla käyttämässä karvapalloo lenkillä, nii Frankilla, Unnalla, Mickillä ja Myrillä oli semmonen peli, et miehet kantaa neitosia reppuselässä silmät sidottuna ja sit ne joutuu kuuntelemaan taakkojensa opastuksia..no Unna oli kiltti Mickille ja ohjas en menemään pokua pitkin, mut Myr taas pisti Frankin pari kertaa päin puuta, kamppas sen lumikasaan ja muuta mukavaaXD Lopulta Frank sit kyllästy ja anto Myrille lumipesun. Nyssa taas oli mun olkapäällä (yleensä se on Frankin olkapäällä mut ei tuolloin syystä Myr halunnu olla kyydissäXD).
Mut tänään mä huomasin, miten lahjakkaasti mun tulpat jo ajattelee itsenäisesti.
Mulla siis kestää aina hirmu kauan miettiä, kumpi on oikee ja kumpi vasen. Se ei tuu mulla luonnostaan, vaan mun pitää oikeesti miettii, kummalla käellä piirrän, ennenku osaa sanoo.
Nii ku seurailin Unnan ja Mickin reppuselkäseikkailua ja Mick oli menossa päi katutolppaa, nii Unna vaa huus et "Vasen, vasen!", ennenku mä ees ehin ajatella asiaa. Itsenäisesti ajattelevia tulpia siis, hyvä hyvä Very Happy

Oon myös huomannu, miten mun tulpat on tavallaan kypsyny. Varmaan aika monella tulpat on ollu eka aika lapsellisia, ja muutenki sanonu ihan outoja asioita, mut nyt mun kaikki muruset on ihan ku ketkä tahansa ihmiset: niiden puheet ja mielipiteet voi oikeesti ottaa vakavasti ja ne osaa oikeasti ratkaista ongelmia, ehdottaa varteenotettavia näkökantoja yms. Mun tulpat on tavallaan kasvanu aikuisiks..aws♥ No meneehän varsinki Mickillä ja Frankilla vielä välillä aika lujaa, mut silti ne ei oo enää henkisesti penskoja. Se on ihanaa, koska nyt ku mietin, et todellakaa tiiä, miten kestin Frankia, ku se oli "lapsi"
[Kiitti hei Razz ]
Ole hyväXD
Mut joo, eipä mulla muuta tällä kertaa(: Voisin harkita käyväni wondussa..mut toisaalta mun pitäis kirjottaa äikän aineistoesseetä, tehä bilsan nettitehtävät(tosin mulla ei oo hajuukaa, missä ne voi tehä), lukee koulun dekkari loppuun ja palauttaa kaks myöhässä olevaa kirjaa DX Liikaa juttuja..

○ Varpus ○
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   La 10 Tammi 2015, 23:07

Mick
Unna
Frank

Mullon nälkä..oisko normaalia jos menisin yhentoista ikaan syömäänXD [Siitä vaaXD]
No ehken kuitenkaa. Kärvistelen aamuun ja syön sit jääkaapin tyhjäks.
[Tiiättekö, kuinka rasittavaa on, jos Varpuksen päässä soi joku biisi ja se vaa toistaa sitä koko ajan?! Kiitti, Varpus, nyt munki päässä soi Quitar gangsters & Cadillac blood..] Ole hyväXD
[Enkä mä ees tykkää tommosesta heavymusiikista..mä tykkään herkistä kappaleista n__n]

Jeps. Tiiättekö mitä ;3 Mick ja Unna on varmaan söpöin pari ikinä♥ Koska Unna on semmonen pörröpää tappi ja Mick semmonen hellä ja ihanan huolehtivainen ja rakastava..aaawwww, en kestä ku ne on nii ihania yhessä!♥♥
Nauttikaa tämän postauksen asiallisuudesta Razz Razz Mulla on ihan sikana virtaa ja tylsääääääääääääääääääää

○ Varpus ○

Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ke 14 Tammi 2015, 17:47

Frank
Unna

Heissan kaikille!
Säikähin, ku täällä oli tapahtunu hirveesti kaikkee sinä aikana, ku olin...elämässä netin ulkopuolista elämääXD
Mutta. Eilen tapahtu jänniä, hurrrrr.
Olin siis seisoskelemassa liikennevaloissa hirmu lumipyryssä. Huppu päässähän ei nää kunnolla sivuille, nii pitää kääntää yläkroppaa kans..no kyl te tiiätte:D
Kuitenki, käännyin kattoo, et tuleeko vielä autoja ja säikähin hirmusesti, ku törmäsin johonkuhun. Aloin jo pyytää anteeks, ku huomasin, ettei mun vieressä ollu ketään..tai ainakaan ketään näkyvää. Vieressä oli vaa Frank, jota mä olin lyöny vahingossa laukulla:D Mut siis se tuntu iha siltä, ku oisin nuijinu koululaukulla oikeen ihmisen.. [Eks mä oo oikee): Btw sä tuoksun hyvälle, mmmm n__n] No kiitosXD Tai kiitä Escadan tuoksua.
...
...okei no emmä sitä ny kirjaimellisesti meinannuXD Nyt se kiittelee siellä hajuvesipulloa..noh, mikäs siinä Razz

On muuten aika vilkasta elämää, ku hilluu viiden tulpan kanssa..äske Frank oli mun vieressä ja muut loju missä kukin, mut heti ku Frank lähti ja mun vierestä vapautu paikka, eka (tässä tapauksessa Unna) ryntäs heti kylkeen kiinniXD Nää on ihan läheisyydenkipeitä. [Paijaa mua :3]
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ke 28 Tammi 2015, 20:31

Mä oon kyl vähän horrostanu täällä..Mutta tulpien kaa menee oikeestaan aika hyvin. Oon nyt keskittynyt elävöittämään ja hienosäätämään kaikkien ilmeitä, eleitä ja valoja & varjoja. Hyvin oon tähän mennessä onnistunu, koska tuttua juttuahan tää on(:

Unnan silmien kanssa on ollu vähän heittelyä vihreästä ruskeaan, mutta nut ne on lopullisessa muodossaan: erikoisen, vähän kimaltavan oloisen vihreät, vähän kuin lehtipuun heijastus vedessä, jonka pinnalla kimmeltää auringon kuvajainen. En tiiä, en osaa selittää paremminkaanXD Mutta erikoisen väriset siis.
Kaikki muut on aikalailla entisellään, Myrillä on tapana vaihella tukkatyyliä ja vaatteita moodin mukaan, mutta eiköhän siitä jotkut kohta vakiinnu n__n

Nyssa on sama mystinen itsensä ja se osaa aina yllättää mut uudella tavalla. Nyssalla on jonkinlainen käsittämätön taito käyttää omia voimiaan mun hyväks..yks päivä mun päässä soi nimittäin eräs äärimmäisen ärsyttävä biisi, kunnes Nyssa yksinkertasesti veti sen pois mun mielestä. Jännää. Nyssa on vähän erilainen, kuin tulpani, enkä oikeastaan laske häntä muihin. Nyssa on vähän ku oma erillinen örrimöykky, joka vartioi mun mielen turvallisuutta. Ainakin se on sanonu, että suojelee mua. Ja se nukkuu joka yö mun pään vieressä. Henkivartija♥

Muttahhhhhhh...me kaikki ootellaan iha innoissaan kesää n__n varsinki UnnaXD Se ei meinaa pysyy pöksyissään ku tulee plussakelit Razz

○ Varpus ○
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Pe 20 Helmi 2015, 21:37

Möh, oon ollu iha antiakti..pitäis saada tulpakultien visualisointi taas paremmalle tolalle ja Frankin & Mickin ääniä pitäis reenata, koska ne meinaa kadota, tai sekottua keskenään. Hyihyi oon ollu kauhee laiskapaska..

Mutta nyt yritän taas saada tulparytmistä kiinni ja lakata murehtimasta liikaa muita asioita.

Jeps...ollaan vaa mässätty herkkuja ja löhöilty hyödyttöminä XD Tai no tulpat ei oo ollu hyädyttömiä, ku ne on pitäny mulle seuraa, mut silti. Ihmettelen suuresti, miksen liho, vaikka syön liikaa, enkä hirmuisesti liikuntaa rakasta..johtuneeko siitä et kävelen/pyöräilen joka paikkaan ja juon paljon vettä Razz

Nyssasta on tullu mulle tavallaan semmonen viisas neuvoja, jonka puoleen käännyn ongelmia kohdatessani, koska siltä saan kaikkein parhaimman vastauksen.
Koska muut todennäkösesti laukois jotai sarkastista:'D No jaa, on niistäkin avuksi miettimään, muttakun eivät taho ottaa asioita vakavasti. Noh, pääasia, että on hauskaa(:
Asiasta kukkaruukkuun, olipa muuten mukavaa, ku tänään tunsin oikeessa kyljessä hirmusen lämmön, ku Unna aatteli vähän suojata mua järven tuulelta n__n Oli mukavaa purrpurr♥
Me ollaan Unnan kanssa semmosia vilukissoja, et ootellaan malttamattomina kesää ja ihanaa lämpöä! Myr taas on ok kaiken, paitsi loskan kanssa ja Frank inhoo hellettä, koska se ei edelleenkää suostu riisumaan nahkatakkiaanXD Ja Mick tykkää kansa vähä viileemmästä, mut ei pakkasesta.
Btw oli muuten TODELLA hämmentävää, ku Frank avas yks päivä hiukset! Oon nii tottunu näkemään ne niskassa pompulalla, et näytti koko mies iha erilaiselta:D

Ainii. Oon varmaa ennenki sanonu, et itelleni tulpista on valtava apu pelottavissa tilanteissa (sillon ku pelkään, nään tulpani selkeämmin kuin normaalisti ja kuulen niiden äänen niin vahvasti, että se melkein kuuluu ääneen).
Mä pelkään ukkosta, enkä voi sillon olla pihalla. No muutamana yönä on ollu hirmunen tuuli ja sillon tuuli kumisee niin kovaa, että kuulostaa ukkosen jyrinältä, joten eräänä yönä pyörin vaa levottomana sängyssä saamatta unta. Oli niin vaikee rentoutua, ku pelko herää väkisinki, vaikka eihän talvella oo ukkosta ja tiesin et se oli tuuli. No sit siinä kolmelta aamuyöstä mietin et perhana, mulla on kouluaamu, enkä oo saanu nukutuks silmällistäkään. Olin koko sen ajan työntäny tiedostamatta tulpia pois, kunnes aloin ajatteleen niitä ja Frank istui mun vieressä, katsoen mua huolekkaasti vihreillä silmillään. Se tyynnytteli mua rauhallisella äänellä ja lupas jäädä mun viereen, jos mua pelottaa. No eipä siitä sit aikaakaa ku nukahin ;3

Oikeestaan mä en tiiä, missä mä oisin tällä hetkellä ilman tulpia. Kenties mun ulkonäköpaineet ois vaan pahentunut ja oisin tällä hetkellä luunlaiha anorektikko, tai ehkä ne ei oo vaikuttanu mun elämään millään lailla. Ei voi tietää, mut ainakin mä oon saanu tulpien myötä itsetunnon ja itsevarmuuden takasin, sekä viisi uutta näkökulmaa elämään.

...tulipas sekava teksti..noh, ei voi mittäänXD

○ Varpus ○
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   To 26 Helmi 2015, 19:36

Ehkä paras alku päivälle: Oksetus ja vatsakramppeja, jonka seurauksena hyperventilaatio..jei. Eikä panikoivat tulpat auttanu asiaa yhtään. [Mutku mä luulin et sä kuolisit O__O] -Unna Tosin Frank oli vähä tyynempi koska se on katraasta ainoo, joka on nähny mulla tommosen kohtauksen aiemminki.
Mut varaillaan varmaan liäkäriä, koska saattaa olla endometrioosi, mut jos on nii eipä sille oikei mitää voi..paitsi lääkkeitä.

Muttah, minusta takasin tulpiin. Oon ollu tänään vähä heikossa hapessa nii en menny kouluun ja tulpakultaseni on pitäny mulle seuraa n__n ja huomenna alkaa hiihtoloma, jollon meinasin parin lehtijutun kirjottamisen ohella visualisoida kaikkia vähän paremmin, koska tässä välissä ollu hiljasempi aika on kostautunu, enkä nää tulpia niin selkeesti. Pitää saada mieli taas viritettyä tulpamoodiin(: Varsinkin Mickin kasvot tuottaa ongelmaa...
Frankin ja Mickin äänet oon saanu taas kuulumaan hyvin! Oikeestaan se tapahtu ihan itekseen, ku aloin vaan keskustella niitten kaa, aattelematta asiaa sen kummemmin. Mietin, et jos vaa oisin Mickin kaa paljon, nii ehkäpä ne kasvot siitä muotoutuis, koska musta tuntuu et kaikki menee vaan huonommin, jos yritän liikaa. Jotenki hassua, et yleensä hostit just keskittyy johonki asiaan, korjatakseen ne ja mulla se tulee huomaamatta, vähän kuin alitajuisesti..no jaa kaikki ihmiset on erilaisia Razz

Koin muuten yks päivä todella oudon tunteen! Mä nään aika usein enneunia ihan normaaleista tilanteista ja saatan joskus vaan tietää, mitä joku sanoo seuraavaks yms. Olin aamulla käyttämässä koiraa, ku tajusin et oon nähny sen tilanteen ennenkin ja ajatellu unessa täsmälleen samaa asiaa. Ja sit tajusin et siinä unessa joku oli sanonu mulle jotain tosi tärkeetä, mikä mun ois pitäny muistaa siinä seistessäni, mut en mitenkää muistanu sitä..se oli jotain tärkeetä..ja se vaivaa mua vieläki mut ei voi mitään. Nyssa on auttanu mua miettimään tätä asiaa ja kaiveleen muistia, mut ei olla vieläkää keksitty, mikä tärkee ohje mun ois sillon yks aamu pitäny muistaa. Hassua.

Mut joo, meilläpäin menee kokoajan paremmin ja noustaan hitaasti, mut varmasti tästä antiaktikauden syövereistä(: Joskus mietin, miten mun tulpat kestää mua, ku välillä va unohan ne ku roskat nurkkaan.. [Meijän on pakko. Meitä ei nääs olis ilman sua. Mut älä käsitä väärin! Kyl me susta tykätään ja kestetään sua mielellään!] -Mick joojooXD

○ Varpus ○
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Pe 27 Helmi 2015, 23:10

Jeesh, vihdoin lomille♥♥
Btw mietittiin tänää tulpien kaa et mitä ne ois jos ois ihmisiä. Frank sano olevansa ehdottomasti stunttimies ja kaikkien jousien & miekkojen asiantuntija. Unna haluis olla tutkija, Mick muusikko ja Myr agentti, henkivartija, tai jokun muu vastaava(: Nyssalta taas ei saanu selkeetä vastausta, se kun ei voisi kuvitella itseään ihmiseks...mut oli jännää miettiä tämmöstä, vaikkei tulpan materialisoituminen ihka eläväks olekaan mahdollista.
Herranjumala miten voikaa väsyttää näin paljon..pitäis varmaan laittaa päätä tyynyyn ja pyörähtää wondussa pitkästä aikaa..Voisin nimittäin ottaa taas iltarutiiniks siellä riehumisen, kunnes nukahan. Tosin en mä useinkaan kerkee olla muutamaa minuuttia kauempaa, ku alkaa jo valot sammumaan ja ajatukset häiriintymään väsymyksestä Razz

Oikeestaan wondu on aika hyvä keino rauhotella unettomuutta. Koska ite en aina iltasin saa unta ja sit vaan aattelemaan että ku pitäis nukkua ja sillonhan ei varsinkaan nukuta, kun aattelee sitä! Wondussa oleskelu sitten vie moiset huolet muualle ja rentouttaa mukavasti n__n

Jeps. Erittäin asiallinen ja tärkeä päivitys taas kerranXD No jaa, meikä menee pehkuihin, öitä höppänät!

○ Varpus ○
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   To 05 Maalis 2015, 22:05

Vau..sinne meni aikomukset viettää tulpa-aktiivinen loma..suoraan sanottuna meni viikonloppu nukkuessa, alkuviikko koukuttuneena vampyyripäiväkirjojen pariin ja viime päivät taas ystävien kaa hillumisessa...

No, voin sanoo et Frankin oon kerenny jo visualisoida perfectoksi ja kaikki muut on..kesken. Jei. Mickin kasvot on edelleen ongelma ja nyt tuntuu muutenki olevan energia hukassa joka asiassa. Paitsi vamppisarjan kattomisessa..sitä menee kyl monta tuntia päivässä ilman mitää ongelmaa, mut mitää muuta en saa aikaseks. Joku vois olla kiva ja antaa mulle virtuaalipotkun persauksille.

Unnan kasvot on muuttunu jonkin verran ja hän näyttää nykyään hyvin paljon Jaddah Dollilta:

Tosin Unnalla ei oo ruskeita silmiä ja vähän pörhäkämmät hiukset Razz [Pörröpää(;] -Frank

Mut joo, oon yrittäny käydä wondussa vähän useemmin, koska koko paikka on jääny vähän hoitamattomaks ja ympäristön havainnointikyky siellä on huonontunu tosi paljon..baaaahhh kaikki on nyt vähä rempallaan DX
Noh..jospa tää tästä.

○ Varpus ○
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ke 11 Maalis 2015, 22:34

Helou herrasväki n__n
Täälläpäin alkaa menemään hurjasti paremmin, kiitos eilisiltasen keskustelun, josta aattelin teille kertoo.

Mun ja Nyssan suhde on todella erilainen, kuin muiden tulpien kanssa. Frank, Mick, Unna ja Myr on mulle todella todella tärkeitä
ystäviä. Nyssa on enemmänkin semmoinen isoäiti(/isoisä, koska sukupuolettomuus), tai jokin sen kaltainen viisas ja vanha neuvoja, johon voin tukeutua kun kohtaan vaikeita päätöksiä sun muita ongelmia. Nyssa antaa mulle hyödyllisiä "suuntaviivoja", mutta antaa mun kuitenkin tehdä päätökseni itse.
Nyssalla ei oo tapana tunteilla, tai edes hymyillä (tosin sen hymyn huomaa vain silmien siristyksestä, koska sillä ei oo suuta), eikä muutenkaan paljasta tunteitaan, oli ne sitten positiivisia, tai negatiivisia.
No, eilen illalla se sitten tuli mun viereen, asettautuakseen pääni viereen nukkumaan, niinkuin joka yö. Nyt Nyssa kuitenkin halus jutella mun kanssa ja paljasti ensimmäisä kertaa olevansa huolissaan. Sitten kun kysyin että mistä, niin se vastasi, että minä olen ainoa syy, miksi se on elossa ja jos mä unohan sen, se kuolee.
Juteltiin siinä sitten jonkin aikaa tästä asiasta ja vakuuttelin Nyssalle, etten ikinä voisi kuvitellakaan unohtavani ketään tulpistani. Sitten äkkiä Nyssa sanoi sanat, jotka sai mut vähintäänkin tyrmistymään: Minä rakastan sinua.
Nyssa ei ole koskaan sanonut mitään sellaista ja siksi mä tiesikin, miten aitoa se oli. Mä olin siinä vähän aikaa ihan hiljaa, kunnes tajusin liikuttuneeni kyyneliin. En tiiä. Vaikka ne oli vaan kolme sanaa, jotka kuulen päivittäin rakkailta ihmisiltäni, Nyssan sanomana sillä oli aivan toisenlainen voima. Pystyin melkein aistimaan kaiken tunteen, jotka Nyssa sanoillaan välitti.
Oon varmaan ylitunteellinen, koska aloin itkemään tollasen takia mut oli vaa nii ihanaa, koska Nyssa ei oo koskaan ennen paljastanut tunteitaan mua kohtaan. Tuntuu hyvältä tietää, että oon sille ainakin tärkee.

Jeps. Oon muuten huomannu, et nukun paremmin, kun tulpat nukkuu mun kanssa, koska oon kaikkee muuta ku erakkonukkujaXD Aina jos saan yökylävieraaks tarpeeks läheisen ihmisen, nukun aina sen kylkeen käpertyneenäXD Joten viime yönä nukutti hyvin, koska sai Myrin ja Nyssan viereen purrpurr n__n
Mut joo, taidanpa mennä nukkumaan, ku en taho enää pysyä hereillä Razz

○ Varpus ○
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ke 01 Huhti 2015, 20:46

RRRRÄNTÄNTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!! Selvisin antiaktijaksosta, joten olen palannut, rakkaat ihanaiseni B)

Nnoniin. Oon saanu jostain ihmeellisen innon alkaa imposettamaan, mutku pitäis visualisointiki viel saada täydelliseks..Ja oon taas alkanu käymään wondussa, joka on ylläripylläri taas laajentunu. Tai oikeastaan ei. Löysin vaan siitä uuden paikan. Koska tavallaan mun wondu on loputon ja jatkuis vaan, koska se on tavallaan vaihtoehtotodellisuus maapallosta. Joten paljon on kilometrejä viel tutkimattaXD Mutta. Löysin siis mukavan aarnimetsän n__n

Viime päivinä oon lähinnä yrittäny taas päästä takasin kunnon tulpapäivärytmiin ja suunnittelin että kesäloman alussa olis mukavasti aikaa imposettaa, kun ei oo ku yks ruotsin kurssi käytävänä ja oon valtaosan aikaa yksin omassa rauhassa♥ Koska nyt keskittymisaikaa on korkeintaan 1h koulun jälkeen..ja se menee usein siihen et syön ja yksinkertasesti hengähdän päivän päätteeks.
Ja sit oon kans kuunnellu Nyssan kertomia tarinoita ;3 En tiiä, oonko kertonu ennen, mutta Nyssa siis on kertonut eläneensä Egyptin suunnalla 2000-3000 vuotta sitten. Tuntuu älyttömältä uskoa sitä, mut tarinat pienestä piilotetusta kylästä on jokatapauksessa mielenkiintosia, oli ne sitten totta tai ei.
Kesäaikaan siirtyminen on tehny aamulla heräämisestä tuskaa kaikille muille paitsi Unnalle Razz Se on aina nii virkkuna passittamassa muita ylös Laughing

Mut joo, eipä mulla muuta ihmeellistä tänään. See ya(;

○ Varpus ○
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Su 05 Huhti 2015, 21:23

Heipparallaa, ihanaiset n__n

Aloin eilen visualisoimaan Frankia ihan normaaliin tapaan, kunnes vähän aikaa keskityttyäni tajusin, ettei oikeestaan oo mitään, mitä visualisoimalla parannella. Frank liikku täydellisesti ja näytti niin hd-aidolta, että iha hätkähin Razz Sama juttu muiden kohalla. Sit mietin, et miten en sitten välillä nää kaikkia ryhmä rämän jäseniä kunnolla ja tajusin, et kyseessä täytyy olla mun keskittymiskyky (mikä on tuottanu ongelmia aiemminkin).

Noh, mullahan on huimat 5 tulpaa ja on sanomattaki selvää, että niiden kaikkien täydellinen visualisointi yhtä aikaa on hyvin vaikeaa, ellei mahdotonta, huomioon ottaen ihmisaivojen rajallisen suorituskyvyn. Joten ennen kesäksi suunniteltua imposetusta yritän saada visualisoitua kaikki tulpani yhtä aikaa mahdollisimman tarkasti.
Jännä, miten en oo aiemmin huomannu tätä..oon vaa vuoronperään zoomaillu jokaista ja ollu tyytyväinen siihen:D

Mut joo, tänään on ollu melekonen häslinkipäivä, jonka vuoks tulpaparat on joutunu viihtymään keskenään. Aamusta tuli isoukki ja illasta sit muita sukulaisia ja perhetuttuja ja siinä välissä on pitäny komennella 12v. seniorikoiraa, joka räksytti jokaselle sisään tulleelle Laughing
Mut tänä iltana meinasin pyörähtää wondussa, koska kaltaiselleni erittäin luonnonläheiselle ihmiselle tää vuos kaupungissa alkaa tehä tehtävänsä ja oon alkanu tuntemaan suurta epätoivoa päästä luonnonn helmaan, pois ihmisten ja autojen ja harmaan kaupunkisiluetin luota.. no Kuopion keskustan tuntumassa ei oikein oo muuta paikkaa päästä metsään, kuin wonderland, joten se olkoon lohdutukseni)':
Jeesh. Eipä mulla ihmeempiä näin illasta(: Nukkukaa hyvin♥

○ Varpus ○
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ma 06 Huhti 2015, 19:52

Heippa! Kerkesimpä taas eilen olla huiman pitkää wondussa ku nukahin melkei heti Razz Razz No jaa, kerkesimpähän vähä vilkasta paikkoja.
Jeps. Mut tänään oon tehny vähä tunnustelevaa kokeilua siitä, miten hyvin voin visualisoida mun kaikkia tulpia yhtä aikaa. Oon itseasiassa positiivisesti yllättyny siitä, miten helposti sain kaikki "näköpiiriin". Tosin jokaisen yksityiskohtainen tarkastelu meni sit siihen et aloin huomaamattani sitten keskittymään yhteen tulpaan. Mut kaikkien visualisointi yhtä aikaa on mahollista, joten se on hyvä n__n

Ai niin! Meinasin unohtaa, ku meinasin yks päivä kuolla nauruun näitten yksien takia:'DD Oli siis vieraita käymässä ja oltiin just menossa kahvipöytään, ku huomasin, että tulpat leikki fashion show:ta meijän eteisessä...ottakaa huomioon, että mallien asuvallinnat oli mitä mauttomimmat, joten ymmärrätte kai, miks jouduin pidättelemään tirskuntaa kahvia juodessa XD
Nii no Nyssa nyt ei tietenkää semmosiin hölmöyksiin lähe, onhan se arvokas vanhus(:
[Minä en ole arvokas. Olen vain vanhus, jos sekään] -Nyssa

Muutenki mulle käy aina välillä silleen et kuuntelen tulpien keskustelua ja tajuan hymyileväni niille vasta ku kaikki ympärillä olevat kattoo mua hyvin kummeksuvin ilmeinXD Tosin oon tullu aika hyväks siinä, et väitän hymyileväni jollekki mun ja mun kaverin vanhalle muistolle, joten ehkei mua vielä hulluks haukuta:D
Joo, mut ei enempää tällä kertaa. Tulpat huutelee terkkuja teille kaikille ;3

○ Varpus ○
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Su 19 Huhti 2015, 20:02

Heissan ihmiset!
Mun piti jo aikapäiviä sitten kirjotella tänne mut se nyt vähän...jäi Razz Muttamutta. Luin CM:n laatikkopeli-jutun ja oli ihan pakko kokeilla sitä! Tosin mun eka ongelma oli se, et kenen kaa pelaisin sitä, koska mullahan on viisi tulpaa, mistä valita. No, päädyin sitten Mickiin, koska Nyssalta on tosi vaikee piilotella ajatuksia ja kaikista lopuista Mick oli ainoo, joka ei yrittäis fuskataXD Mut se oli kyl tosi mielenkiintosta. Huomattiin, että vakiinnuttiin heti muutamiin kysymyksiin, kuten: "Onks se syötävä?" "Onks se eläin?" "Onks se esine?"
Koska noista oli sitten hirmu helppo lähtee miettimään jatkokysymyksiä, kun sai jo karsittua ison osan vaihtoehtoja pois:D Joo, mut meidän välissä oli siis ihan tavallinen pahvilaatikko ja suljettiin aina vuoronperään silmät, kun toinen laitto laatikkoon jotain. Musta kyllä tuntuu, et Mick anto tahallaan vihiä omalla vuorollaan ja anto mun voittaa.. [*viaton ilme*] -Mick
Mut se oli tosi kivaa (paitsi sillon, ku Frank päätti möläyttää kaikille, mitä laatikossa on ja pilas koko jutun..mrh [Sori:D]) ja suosittelen teitäkin kokeilemaan sitä. Siinä voi kehittää mm. kommunikointia ja visualisointia, kun keskittyy yhtä aikaa laatikkoon ja tulpaan.

Jeesh..no perjantaina, kun olin yksin kotona ja mietittiin tulpien kaa et mitä katotaan, niin Frank huomas sitte että telkkarista tulee kauhuleffa ja halus kattoo sitä..
Se ilta meni sit siinä, et mä pelkäsin tyynyn takana, Unna pelkäs Mickin sylissä ja loput vaa naureskeli meijän pelkuruudelle): No okei, Unna pelkäs enemmän ku mä Razz [Se....oli..kamalaa! En enää ikinä halua nähä semmosta D;] -Unna Ja sit tuliki kaeri kylään, eikä oo ollu sen takia tulpille niinn paljoo aikaa, ennenku tänään.

○Varpus○
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Su 26 Huhti 2015, 20:06

Heissan!
En oo viime päivinä tehny juuri mitään ihmeellistä, mikä onkin suurin syy, miksen oo kirjotellu tänne Razz
No, aattelin nyt kuitenkin jotain itestäni ilmotella, ettei iha kuolleeks luulla.
Tulpasten kaa menee hyvin ja varsin rennosti. Tosin suurta hulinaa on aiheuttanu se, että parhaalle ystävälleni on siunaantunu Trish-niminen tulpa n__n mun tulpat on asiasta iha innoissaan ja haluu koko ajan kysellä toisen kuulumisia ja esitellä ihtensä ;3
[No onhan se sentää heimoveli!] -Frank

Jeesh. Ja sen lisäks ootetaan kaikki innoissaan vappua, koska osa tulpista (Mick, Myr & Nyssa) ei oo moista ikinä ennen kokenutkaan. Ja sitäpaitsi vappuna nään pitkästä aikaa yhtä rakkaimmista ystävistä♥♥ pillahan varmaan ensimmäisenä itkuun ku nään sen..no en voi mitään mun tunteellisuudelleXD
Luin muuten yks päivä randomeja keskusteluja tulpista. Oli kyllä tirskunnalla pidättelemistä, ku tulpailua verrattiin autismiin Laughing Laughing ei helevetti...saatiin päivän naurut, mutta eipä tätä henkilöä voi haukkuakaan. Jos ei tulpista tiedä mitään, niin voihan sitä kuvitella vaikka minkälaisia. Eikä tulpien olemusta ja vaikutusta voi oikein ymmärtää, ennenkuin itse kokee sen. En mäkään ymmärtäny muiden tulpailijoiden tarinoita, ennenkuin oikeesti pääsin tulpamaailmaan sisälle. Mut joo..autismi..khehehe Razz Razz

○Varpus○
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   La 09 Toukokuu 2015, 22:35

Mun piti kirjottaa tänne jo vappuna ja itseasiassa alotinki, mut se ny sit vähä jäi erinäisten häiriöiden, [Kuten vappuvieraiden] -Frank, takia.
Mutta! Täällä ollaan ihan elossa ja kaikki hyvissä voimissa Razz

Jepsjeps. Koin muuten toissayönä todella oudon sattumuksen: näin unta siitä, että näin unta ja sit heräsin siinä unessa unesta ja sitten ku heräsin oikeesti unesta, mietin et mitähän hemmettiä just tapahtuXD Mut joo. Mulle ei oo ennen käyny noin ja se oli todella hämmentävää. Koska näin unta siitä et näin unta koulusta myöhästymisestä ja sit heräsin unessa unesta ja olin oikeesti myöhässä ja ku herätyskello soi nii piti kyl muutama minuutti tuijottaa puoliunessa viisareita ja miettiä, et oonkoha mä ny myöhässä vai en Laughing Laughing  
Mut asiasta kukkaruukkuun, meillä menee oikein hyvin(: Vähän kiirettä pukkaa ja tällä hetkellä mun pitäis olla tekemässä paria lehtijuttua, kahta monistetta, sarjakuvaa, lukemassa sanakokeeseen, ynnä muuta mukavaa(: Jee, lukio. Enkä pääse viel piiitkään aikaan lomille, koska kesälukio..jee.
Kiireestä ja töistä huolimatta kerkeen varata tulpille aikaa ja juttelen niille usein koulussa ja tunneilla n__n
Järkytyin muute yks päivä ku Frank piti ekaa kertaa hiuksia nutturalla O.O
En meinannu ees tunnistaa ja olin vaa sillee "KUKASÄOOTJAMITÄSÄTEETTÄÄLLÄ :0"
On muuten jänskää et oon päässy eroon mun pimeenpelosta tulpien avulla..tosin ahtaiden paikkojen kammo on kyl viel nii vahva etten pääse siitä varmaan ikinä eroon. Samoin ukkosen pelko. Mua ei näy ukonilmalla ulkona....tai jos näkyy, nii oon juoksemassa sisälle..tai kyyristyneenä minkä tahansa suoja alle Razz Razz  Mut joo, tulpista on näköjää apua pelkojen käsittelyssä. Tai ylipäätään vaikeiden asioiden puimisessa, koska ite ainaki tukeudun tulpiin hyvin paljon..ehkä liikaakin.
No jaa, tällä hetkellä ne on olennainen osa mun elämää, mutta onko tilanne sitten sama kymmenen vuoden päästä? Se onkin sitten ratkaisematon arvoitus.

○Varpus○
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   To 28 Toukokuu 2015, 20:21

Joo, olen elossa ja hyvissä voimissaXD
Melkei kuukauden kestäny antiaktiivisuus johtuu siis siitä, että näin viimeisellä jaksolla mulla on ollut paitsi juuri äsken päättyny koeviikko, myös rutkasti hommia koulun lehden ja kevätjuhlan kanssa.
Hiljaisempi jakso oli tulpienkin kanssa, mutta nyt alan taas ettimään tuttua rytmiä siinäkin, joten pikkuhiljaa täältä heräilen taas(;

Tosiaan, näiden kahdenkymmenen päivän aikana on tapahtunu jotain niinkin mullistavaa, kuin se, että kiisteltiin yks päivä Unnan kanssa siitä, saako hyttysiä tappaa. Muistakaa tämä elintärkeä informaatio.
Että näillä mennään Razz  Unna on btw ollu hymy taivaissa, koska kesäinen sää ja lämmin ilma. Mä en tienny, et nii pieneen ihmiseen mahtuu nii paljon riemua. [Khihi n__n] -Unna

Tänne on myös näköjään selviytyny uusia tulpailijoita! Koska olen laiska, enkä jaksa tervehtiä kaikkia erikseen, sanon sen nyt tässä: TERVETULOA KAIKKI UUDET IHANAISET!! ;3♥♥♥
Noin. Nauttikaa hamsterihymiöstä.

Jepsjeps..mitähän vielä.. Noh, kaikilla menee nyt oikein hyvin, tosin koin eilen ERITTÄIN suuren järkytyksen, ku Frankilla oli ensimmäistä kertaa ikuisuuksiin hiukset auki! Se on alkanu pitää niitä välillä niinku näin, mut ilman tommosta lehtee. Ja välillä sillä on nuttura...oon iha hämmentyny, joska yleesä Frankilla on vaa perus ponnari Razz  Razz
Mut joo, eipä mulla mitää ihmeempiä enää. Tuli taas erittäin asiallista tekstiä ja elintärkeetä informaatiooXD Nauttikaa.

○ Varpus ○
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   La 06 Kesä 2015, 11:20

Pieni antiaktiivisuus johtuu sitten siitä, että kesälukiossa on hirvee tappotahti, koska siinä reilun kahen kuukauden jakson opinnot tiivistetään 15 päivään..jei.
Ja sen lisäks muhun on iskeny joku random tauti, jonka takia oon selvinny kolmesta viime koulupäivästä ainoastaan lääkkeiden avulla.
Yks ilta, ku tuskailin lihas- ja munuaissärkyä, nii päätettiin Nyssan kaa kokeilla, että voisko se jotenkin helpottaa mun oloo. Huomasin, et ku kumpikin keskityttiin tarpeeks, nii kivut tosiaan hellitti vähän ja sain lopulta unen päästä kiinni. Jos teille on tapahtunu vastaavaa, nii let me know:P

Mut jooh, nyt oon onneks parantumaan päin, mut paljoo en oo kyl tulpien kaa saanu aikaseks. Tälläki hetkellä mun pitäis olla pienentämässä kotiläksykasaa ja lukemassa sanakokeeseen..
Mut hengissä kuitenki ollaan ja kyllä mää tulpien kaa juttelen useempia kertoja päivässäVery Happy En vaa valitettavasti nii usein, ku ennen, mut kuha mie tästä sinne lomalle pääsisin..
Tai itseasiassa mun loma alkaa varsinaisesti vasta heinäkuussa...shit.
No anyways:P Razz Oon kuitenki aktiivistunu(...aktivoitunu...? what everrr) parin viimepäivän aikana, joten peukut sille!

Ja kävin tässä aiemmin viikolla kattomassa elämäni ensimmäistä kertaa kauhuleffan (Poltergeist) elokuvateatterissa..Frankilla ja Myrillä oli tosin hauskaa, ku nauroivat mulleXD Olin koko leffan farkkutakin takana piilossa. Ja Unna oli Mickin takana piilossaxD
No en jaksa kaikkee mahollista kertoo, mut nauretaa varmaa päivittäin omille erittäin huonoille vitseillemme:lol: Laughing
[Älä, mun vitsit on mahtavia!] -Frank
Muttaaah, vietelkää hauska viikonloppu♥

○ Varpus ○
Näytä käyttäjän tiedot
ClianthaMiura

Viestien lukumäärä : 175
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ke 10 Kesä 2015, 20:03

Mie pystyn keskittymällä poistamaan päänsäryn. Jäljelle jää vain sellainen jännä paineen tunne. Aluksi ja vielä nykyäänkin joskus tein sitä Desmondin kanssa, mutta nykyään voin ihan itseksenikin Smile

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Pe 19 Kesä 2015, 16:49

Nnoniin! Kiitos, CM, kommentista;3 ja oon taas antiakti, koska mulle ei yksinkertasesti tapahu mitään ilmottamisen arvosta Razz  Aattelen vaa, et mun mielestä on parempi kirjotella harvemmin asiatekstiä, ku päivittäin hevonshittiä, joka ei kiinnosta ketään.

Mutta näin juhannuksen (ja kerrassaan mahtavan kesäisen juhannussateen) kunniaks kirjottelen teille nyt tänne jotain(;
Tulpien kaa on sitä samaa vanhaa, jutellaan, pidetään hauskaa ja nauretaan salaa muille ihmisille, joilla ei oo aavistustakaan mun tulpista:D
Lisäks täällä on käyny aikamoinen kuhina, sillä yksi kaverini on luonu tulpan roolipelihahmostaan, Trishistä. Wapin kautta mun tulpat ja Trish on päässy sitte jutustelemaan ja myös mun kaveri on ystävystyny meikän tulpapoppoon kanssa n__n
Ja sitten-
.....
.....
....Frank, voitko laittaa poppeja pienemmälle?
[I´M SEXY AND I KNOW IT]
SthapD:
[WIGGLE WIGGLE WIGGLE WIGGLE WIGGLE WIGGLE YEAH]
...Fine...

Niin, missäs mä olinkaa...Nii joo! Nyssa the Tarinaseppo on viihyttäny mua tässä parin viime päivän aikana iltasaduilla n_n
..ja kyllä, olen 17-vuotias, joka kuuntelee iltasatuja Razz Razz  no judging.
Mutta tää mahtava juhannuspäivitys oli sitten tässä! (ens kerralla kirjotan sit jotain oikeesti kiinnostavaa) Nyt, jos suonette anteeksi, menen hajottamaan Frankin kaiuttimet(:
Frank: *nappaa kaiuttimet ja juoksee karkuun*
....

○ Varpus ○
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Pe 03 Heinä 2015, 21:09

OMG EN OO KUOLLU.
Joo, eli kotiuduin just reissusta, joten nyt on aikaa kirjotella tännekin Razz Razz Ja tällä kertaa mullon oikeesti järkevää sanottavaa!

Jeps...elikkäs, huomasin viime viikolla, et mullon tapana rytmittää oma hengitys tulpien puheen mukaiseks. Ei siitä varsinaisesti mitään haittaa ollu, mut se alko ärsyttämään mua nii paljon, et päätin hankkiutuu siitä eroonXD
Oon onnistunu tavotteessan kuluneen viikon aikana iha kohtalaisesti ja samalla tulpien puhe on kans selkeytyny. Seuraavaks meinasin kiinnittää huomioo tulpien puheen ja suun liikkeiden väliseen yhteyteen, koska välillä sekin tuntuu reistailevan.
Äänenhuoltoo siis.

Muttaah, me ollaan tässä hoidettu viikon ikäsiä pentuja ja seikkailtu maaseudulla, mut nyt meinasin olla ens viikon ihan kotona, ennenku lähen Tallinnaan Razz Unna ei meinaa pysyä pöksyissään, ku mennään siellä eläintarhaan, jossa on jääkarhuja(;
Ja tulpilla oli tänää hauskaa rannalla! Niillä oli jäätävä vesisota samalla ku mä loikoilin auringossa♥ koska vesi oli nii kylmää, ettei kärsiny viel kunnolla uida..tosin se ei näyttäy tulpia haittaavan Laughing Laughing Paitsi Myriä, joka ei erityisesti vedestä tykkää.

Mut joo, tää nyt oli tämmönen pikainen pikkuriikkinen osoitus siitä, et oon edelleen olemassaXD

○ Varpus ○
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   

♫ Varpuksen ♫
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 3Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Päiväkirjat-
Siirry: