Huom! Emme ota vastuuta kenenkään mielenterveydestä, olet täällä siis omalla vastuullasi!

ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Milla ja otukset

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Milla

Viestien lukumäärä : 38

ViestiAihe: Milla ja otukset    Ke 29 Huhti 2015, 20:18

Ehh. Loin uuden koska jeesus, mutta sitten jotain hassua.

Minä,
12 vuotias pikkuinen pervo. Sanotaanko et noi tuo, hillitsee sitä kun tulee se vaihe että ''TAPAN KAIKKI AAA''
Tykkään vähän kaikesta musiikista ja moi.

Halla,
Eka tulpani, nykyään noin 180cm pitkä 19 vuotta vanha naispuolinen ötö. [Hai. Tykkään Ayaton härnäämisestä ja technomusasta. Oon kuulemma vitunmoinen känniläinen.] Joo. Hallalla on valkeet hiukset jotka ulottuu sen rintakehälle. Hän on muuttunu kyl aika paljon entisestä ja vaatetus meneekin sillein että Hallalla on musta rotsi jonka alla on valkonen t-paita. Punaset farkut ja mustat tennarit. Nykää myös kultaset nappikorvikset. Hallal on siniset silmät. Eläinmuoto on valkonen susi.

Ayato,
Toinen tulpani, noin 170cm pitkä yli parikymppinen jätkä. {Hei. Tykkään eläimistä ja kesästä. Japanilainen musiikki on kivaa. Oon Hallan mielestä liian asiallinen ja Millan mielestä tosi mukava.} Ayatolla on lilat, pörröset hiukset. Ei pitkät eikä lyhyet. Hänel on tummanvihreä takki jonka alla on musta t-paita, punaset farkut kuten Hallalla ja valkoset sandaalit jotka muuttuu syksyllä/talvella valkosiks tennareiks. Sit hänel on myös huivi joka heittelehtii punasen ja lilan välillä. Täl on vihreet silmät. Myös mustat siivet selässä. Eläinmuoto on huuhkajan kokoinen lepakko.

John,
Kolmas tulpani, joka ei vielä puhu paljoa.. Hän on noin 190cm ja ikää enemmän kuin Ayatolla. Suunnilleen 28 vuotias. (Moro. Tykkään mun nyrkkiradoista.) Johnilta paljon sanoo noin pitkä lause.. Noh, hänel on mustat hiukset jotka harottavat vaaleanharmaan pipon alta. Myös Johnilla on rotsi ja jonka alla on kyllä musta t-paita. Täl on tummanpunaset farkut ja mustat tennarit. Farkkujen vyöllä roikkuu puukko. Täl on kultaset korvikset ja kaulakoru. Aina joka tilantees nyrkkiraudat mukana. Täl on mustat nahkasiivet. Silmät täysin mustat. Eläinmuotoa ei ole toistaiseksi.

Siit sitten kuulumisiin.
Hallan kanssa oltiin eilen wondussa kun nuo kaks nukku. Pelattii siel sit shakkia ja ne nappulat tuntu käsissä nappuloilta. Hallan ja Ayaton äänet kuuluu paremmin kuin ennen ja Johnin puhe ei enää sekotu pahasti ajatuksiin. Halla vaati vähän aikaa sitten että sais myös siivet, mutta Ayato on sitä vastaan. Lupasin antaa Hallalle jäätävän nopeuden jos se on nätisti kuukauden. [Jee!] John on ollu aika unelias ja kuorsaa nyttenkin tos sängyl. Halla ja Ayato vaan makoilee matolla ja tuijottaa kattoa. Ihan outoja. Oon ruvennu tuntee pientä lämpöä kun kosken Hallaa tai Ayatoa. Hallan nään parhaiten koko poppoosta. Johnia tuskin nyt näkyy vieläkään. Hallasta ja Ayatosta on tullu jo tosi itsenäisii. Oon ylpee. John on viel aika hiljanen ja tahtoo olla jatkuvasti mukana.
Saan muuten hyvää aikaa visualisoida kun mennään pian luokkaretkelle.

Tässä tais olla tämä nyt tiivistettynä. Suurin osa nyt tietääkin jo Johnista, mutta pitipä laittaa tännekkin. Paipai.
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot http://tassupolku1.suntuubi.com/?cat=10
Milla

ViestiAihe: Vs: Milla ja otukset    Pe 01 Toukokuu 2015, 00:45

Heippa taas.
Tänään on tapahtunu kaikkee jännää. Täällä oli muutama kaveri ja heitettii tikkaa tuol takapihal.
Ayato, Halla ja vähän Johnkin kannusti mua. Voitinkin aika kirkkaasti ja ne vaa rupes pailaa siin. John kyl vaan istu puussa.
Sitten kun kaveria lähdin saattamaan ja tulin takaisin kotia päin, Halla nappas Ayato nappas Hallan repparii ja John vaa naureskeli vieres kun ne keikku ympäriinsä. Very Happy
Mentiin sitten wonduun ja yllätyin iloisesti kun John hyppäsi heti laiturille ja siitä alas. Se alkaa kehittyyyyyn.
Wondussa sit päätettiin mennä sokkoa ja jumalauta ne meni katolle ja mä harhailen siel silmät kii. ):
Nyt noi kolme nukkuu tos John alimmaisena, Halla seuraavaks susimuodossa ja Ayato lepakkona Hallan päällä. Söpöä.

Njoo, sekanen päivitys mut nyt riennän pois. Pai.
Milla

ViestiAihe: Vs: Milla ja otukset    Pe 01 Toukokuu 2015, 00:56

Oon aika selvästi väsynyt köh. Ayato nappas Hallan reppariin*
Milla

ViestiAihe: Vs: Milla ja otukset    Su 03 Toukokuu 2015, 23:06

Heippaa.
En oo kertonu mun wondusta hur. Kerronpa nytten.
Eli meillä on wonduna saari jonka laajimmassa osassa on suuri vuoristo. Suunnilteen keskellä koko paikkaa on järvi jonka rannalla on meidän ihana piskuinen, punainen mökki. Siin on myös laituri ja meillä on nykyään kasvimaakin tuolla.
Laaja aluea mökin ympäriltä on metsää, mutta saaren rantaa päin mennessä puut harvenevat. Löysimme myös vuorten takaa paljon aluetta, kuten alkuadukas kylän jossa on alkuasukkaita npceinä.
Npceitä meillä on siis alkuasukkaat ja eräs metsästäjä toisella saarella vähän kauempana.
Muita olentoja oon myös ihan tavallisia kettuja, peuroja jäniksiä jne. Mutta vuorilla on muumialkuasukkaita jotka käy päälle.
Löysimme myös wondun kaikista tutkimattomimmasta nurkasta rauniot joita sitten ihmettelimme.

Noh, sitten kuulumiset. Johnin kanssa edistyy mahtavasti! Hän puhuu jo pidempiä lauseita ja härnää Hallaa joskus. [Mur]
Halla liikutteli eilen mun sormea ja äiti tuli just sillon keskeyttää. Olin vaa siin ja keksin selitystä hups.
Ayaton kanssa mentiin eilen ettii fasaanrja koska Halla tahtos maistaa fasaania. Oltiin siis wondussa.
No etin siel yksin ja sit Ayato tulee mun takaata fasaaninaaras kädessään. Se siis eli. Todettii et se jää meidän lemmikiks ja nii jäiki hupsis.. No Halla nimes sen Aquaks ja jee.
Sit päästän noi kertoo kaikkee hauskaa.

[Moii! Aqua on tosi söpö ja tosi hyvä juoksukilpailuissa. Milla keksi eilen selitykseks et se piirtää ilmaan. Sen äiti katto Millaa ku hullua. Very Happy]
{Olen lueskellut Millan kanssa soturikissoja ja auttanut häntä musiikinkokeen kanssa. Halla ei enään härnää minua.}
(Oon tehny sitä kaikkee samaa. Nauroin itseni kipeäks Millan roolipelauksen takia..)

Noooo.. Siin kai kaikki.
Heippa.
Milla

ViestiAihe: Vs: Milla ja otukset    Ma 15 Kesä 2015, 16:09

Mrh.

Hejssan vaan.
Jotkut jo tulpayhteisön kikryhmässä olevista tietävätkin ikävän asian.
Halla, Ayato ja John katosivat. Viimeksi taisin nähdä Hallan perjantaina. Puhuikin vain vähän.
Syy tähän on luultavasti se että huomioin heitä vähemmän. Kaipa he tiesivät mitä tekivät..

Paremmat asiat ovat että luon uuden tulpan ja huomioin sitä enemmän ja paremmin. Käytän enemmän aikaa.
Tulpan lajia/rotua en tiedä, mutta sukupuoli ja nimi on jo tiedossa. Ethan-niminen otus. Miespuolinen siis.
En osaa kertoa paremmin, mutta toivon silti että kävisi niin kuin Clianthalle, eli Desmond tupsahti takaisin 'lomalta.'
Milla

ViestiAihe: Vs: Milla ja otukset    Ma 15 Kesä 2015, 16:38

Tai vain ehkä hurrr
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Milla ja otukset    

Milla ja otukset