Huom! Emme ota vastuuta kenenkään mielenterveydestä, olet täällä siis omalla vastuullasi!

ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

by Mitsune

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Mitsune

Viestien lukumäärä : 1
Ikä : 16

ViestiAihe: by Mitsune   Ma 20 Huhti 2015, 00:36

▲ Hi everyone ▲
Käyn netissä nykyään nimimerkillä Mitsune, tosin vanhalla foorumilla käytin nimiä Miracle ja Miracle-Chan. Liityin siis tuonne vanhalle foorumille kai vuonna 2012. Olen pitänyt nyt suunnilleen vuoden verran taukoa tulpailusta, mutta nyt tulin bäkkiin tulpailun pariin! Kaikkien aiempien kommelluksien jälkeen minulla on tällä hetkellä kaksi tulpaa. (vanhat foorumilaiset älkää ihmetelkö, kyllä ne entisetkin ovat elossa, he vain muuttivat wonderlandiini haha~)

Casanova
Casanova on noin kolmevuotias, naaraspuolinen lumitiikerini. Sillä on jäänsiniset silmät ja valkoinen turkki (mustia raitoja lukuunottamatta). Se on noin metrin korkea ja hännästä kuonoon saakka noin pari metriä. Sillä on todella tuuhea turkki ja isot tassut. Useimmissa tilanteissa Casanova on hyvin kypsä ja aikuismainen, mutta esimerkiksi nähdessään lunta tai banaaneja neito sekoaa täysin. Casanova on aina ollut hyvä johtaja ja lempeä aiempia fellow tulpiaan kohtaan. Cassulla oli muistaakseni noin 50 luonteenpiirrettä kun hänet tein, mutta en oikeastaan muista niitä kaikkia enää ehehe ( ´∀`)

Yuuki
Yuuki on toinen tulpani. Olen juuri aloittanut sen luomisen, joten hänestä en voi kirjoittaa kauhean pitkää kuvausta. Hän on ulkomuodoltaan chibin ja keijun välimuoto. Yuuki on pikkuinen hahmo joka leijuu ilmassa. En ole vielä ehtinyt kehittää ulkomuotoa pitkälle, joten kehitän sen huomenna koulun jälkeen loppuun ja päivitän tiedot tänne ╮(─▽─)╭

Tämä päiväkirja on siis omistettu näiden kahden tulpan kehitykselle ja hölmöilylle. Toivon että tulette nauttimaan tämän lukemisesta!

▲ Mitsune ▲
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot

by Mitsune
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Päiväkirjat-
Siirry: