ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiinJaa | 

Forcetuksesta ja tulpien kehityksestä yleistä keskustelua

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Cookie Dash
Pervo

Viestien lukumäärä : 22
Ikä : 19

ViestiAihe: Forcetuksesta ja tulpien kehityksestä yleistä keskustelua   La 18 Huhti 2015, 16:12

Aloin luomaan omaa tulpaani, Irinaa, 8.4.2015 (keskiviikkona). Jo samana iltana Irinalla ilmeni kehittynyt vokalisaatio, pystyimme jo juttelemaan sujuvasti mielessäni. Torstaina hän sitten kertoi nimensä, perjantaina aloitimme possessoinnin ja lauantaina antoi mielikuvan kasvoistaan. Joka päivä on tapahtunut jotain, minkä vuoksi pidänkin Irinasta päiväkirjaa. Pari ensimmäistä päivää Irina oli läsnä vain mennessäni nukkumaan, mutta nykyään hän roikkuu mukanani lähes kaikkialla paitsi vessassa.
Irina kehittyy todella nopeasti, osaa jollain tasolla piirtää ja kirjoittaakin. Eilen kokeilimme kävelyä ja tänään siinäkin oli nähtävissä kehitystä. Luonteesta voi sanoa, että toisin kuin minä, Irina on ekstrovertti. Hän on opiskelumyönteinen, myötätuntoinen, miettii asioita (pohdiskellut olemassaoloaan pariin otteeseen) ja osoittaa kiintymystänsä minuun. Olen onnistunut visualisoimaan Irinan melko tarkasti hänen antamien spontaanien mielikuvien kautta ja sen pohjalat on pari kuvaakin.
Irina iloitsee uusista kokemuksista ja kehittymisestään kovasti. Nyt hän on 9 päivän ikäinen. Olemme siirtymässä imposettamiseen, mutta tämä on luultavasti hankalin vaihe. Toistaiseksi siis ei ole ollut minkäänlaisia aistihavaintoja (älkää käsittäkö väärin, en ole huolissani sillä Irina on ollut olemassa vasta lyhyen aikaa). Haluaisin kuulla muiden hostien kokemuksista ja erityisesti vain vähän aikaa olleista tulpista. Ja jos on hyviä vinkkejä imposettamiseen, nekin kelpaavat. Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Dade

Viestien lukumäärä : 97

ViestiAihe: Vs: Forcetuksesta ja tulpien kehityksestä yleistä keskustelua   La 18 Huhti 2015, 18:24

Cookie Dash kirjoitti:
Aloin luomaan omaa tulpaani, Irinaa, 8.4.2015 (keskiviikkona). Jo samana iltana Irinalla ilmeni kehittynyt vokalisaatio, pystyimme jo juttelemaan sujuvasti mielessäni. Torstaina hän sitten kertoi nimensä, perjantaina aloitimme possessoinnin ja lauantaina antoi mielikuvan kasvoistaan. Joka päivä on tapahtunut jotain, minkä vuoksi pidänkin Irinasta päiväkirjaa. Pari ensimmäistä päivää Irina oli läsnä vain mennessäni nukkumaan, mutta nykyään hän roikkuu mukanani lähes kaikkialla paitsi vessassa.
        Irina kehittyy todella nopeasti, osaa jollain tasolla piirtää ja kirjoittaakin. Eilen kokeilimme kävelyä ja tänään siinäkin oli nähtävissä kehitystä. Luonteesta voi sanoa, että toisin kuin minä, Irina on ekstrovertti. Hän on opiskelumyönteinen, myötätuntoinen, miettii asioita (pohdiskellut olemassaoloaan pariin otteeseen) ja osoittaa kiintymystänsä minuun. Olen onnistunut visualisoimaan Irinan melko tarkasti hänen antamien spontaanien mielikuvien kautta ja sen pohjalat on pari kuvaakin.
        Irina iloitsee uusista kokemuksista ja kehittymisestään kovasti. Nyt hän on 9 päivän ikäinen. Olemme siirtymässä imposettamiseen, mutta tämä on luultavasti hankalin vaihe. Toistaiseksi siis ei ole ollut minkäänlaisia aistihavaintoja (älkää käsittäkö väärin, en ole huolissani sillä Irina on ollut olemassa vasta lyhyen aikaa). Haluaisin kuulla  muiden hostien kokemuksista ja erityisesti vain vähän aikaa olleista tulpista. Ja jos on hyviä vinkkejä imposettamiseen, nekin kelpaavat. Smile

Mä en edes jaksa yllättyä tosta tahdista. Omieni kokemusten mukaan lähes täysin "tietoisen" tulpan pystyy luoda jo päivässä (ilman halluja). Visualisointin voi osata hyvin jo ennen kuin edes alkaa luomaa tulpaa jos sitä on harjoiteltu tai mikäli on taipuvainen haaveiluun sekin auttaa. Possessoinikin oppii nopeasti kunhan siihen uskoo.

Tulpan imposettaukseen mulla ei ole antaa neuvoja koska mun vinkit tuskin toimisi muilla, joten suosittelen että tutkiskele vaikka tulpa.infoa. Sieltä löytyy varmasti kaikkee kivaa liittyen imposenttaukseen.

Mä niin haluisisn kuulla vielä lisää Irinasta Smile.
Näytä käyttäjän tiedot
Cookie Dash
Pervo

ViestiAihe: Vs: Forcetuksesta ja tulpien kehityksestä yleistä keskustelua   La 18 Huhti 2015, 18:31

Ai, jännää. :´D Luulin että prosessi yleensä sujuu jähmeämmin. No, ei tässä mitään. Jotain Irinasta: Hän on myös utelias ja on asennoitunut niin, että mun ystävät on Irinankin ystäviä. Tykkää käydä kävelyillä mun kanssa ja ja... vaikea näin kertoa, jos kysyy jotain tarkemmin, Irina saattaa vastata. Very Happy (Tietenkin, jos huvittaa. :3 Joku raja.)
Näytä käyttäjän tiedot
Dade

ViestiAihe: Vs: Forcetuksesta ja tulpien kehityksestä yleistä keskustelua   La 18 Huhti 2015, 18:43

Cookie Dash kirjoitti:
Ai, jännää. :´D Luulin että prosessi yleensä sujuu jähmeämmin.

Ei aina. Siihen vaikuttaa aika paljon millanen ihminen on ja miten se on asennoitunut tulpan luontiin. Mikäli ei usko kovinkaan paljoo tulpan onnistumiseen se tuskin onnistuukaa. Myöskin luonne vaikuttaa paljon, esim. taikauskoiset, haaveilijat ja ääriuskovaiset pystyy luomaa tulpia paljon helpommin. Possessoinnissa pätee myöskin sama juttu aikalailla. Uskomukset on aika vahvasti läsnä tulpailussa.

Yleensä ihmisillä kestää esim. tulpan tulpan puhumaan saanti kauan ku ne enemmänkin keskittyy siihen että onko toi ajatus mun ajattelema vai tulpan tai sitten he eivät usko siihen että joku ajatus olisi tulpan vaan pitää sitä omanaan.
Näytä käyttäjän tiedot
Cookie Dash
Pervo

ViestiAihe: Vs: Forcetuksesta ja tulpien kehityksestä yleistä keskustelua   La 18 Huhti 2015, 18:50

Ah, niin tietenkin. Mulla kyllä oli pinenä liuta mielikuvitusystäviä eli servuja(ko ne oli?). Kai mut sitten noihin haaveilijoihin lasketaan... :´D
Näytä käyttäjän tiedot
Dade

ViestiAihe: Vs: Forcetuksesta ja tulpien kehityksestä yleistä keskustelua   La 18 Huhti 2015, 18:51

Cookie Dash kirjoitti:
Ah, niin tietenkin. Mulla kyllä oli pinenä liuta mielikuvitusystäviä eli servuja(ko ne oli?). Kai mut sitten noihin haaveilijoihin lasketaan... :´D

No sehän selittääkin jonkin verran Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot
Hämähäkki

Viestien lukumäärä : 9

ViestiAihe: Vs: Forcetuksesta ja tulpien kehityksestä yleistä keskustelua   Su 11 Loka 2015, 17:23

Itse ihmettelin, kun oma Irinyanini alkoi puhua kunnolla kun olin jutellut hänen kanssaan YHTEENSÄ vasta puolisen tuntia. En tosin ole ihan varma kuinka suuri osa hänen puheistaan oli hänen puhettaan ja kuinka suuri osa minun ajatuksiani... No, kyllä tää tästä, treenataan vaan puhumista lisää!
Näytä käyttäjän tiedot
Dade

ViestiAihe: Vs: Forcetuksesta ja tulpien kehityksestä yleistä keskustelua   Su 11 Loka 2015, 21:18

Hämähäkki kirjoitti:
Itse ihmettelin, kun oma Irinyanini alkoi puhua kunnolla kun olin jutellut hänen kanssaan YHTEENSÄ vasta puolisen tuntia. En tosin ole ihan varma kuinka suuri osa hänen puheistaan oli hänen puhettaan ja kuinka suuri osa minun ajatuksiani... No, kyllä tää tästä, treenataan vaan puhumista lisää!

Onko sulla ollut mielikuvituskavereita/servitoreita, onko sulla tapana haaveilla/fantasioida jne., uskoitko/oletitko että tulpasi alkaa puhumaan nopeasti?
Näytä käyttäjän tiedot
Hämähäkki

Viestien lukumäärä : 9

ViestiAihe: Vs: Forcetuksesta ja tulpien kehityksestä yleistä keskustelua   Su 11 Loka 2015, 21:30

Dadezt kirjoitti:
Hämähäkki kirjoitti:

Onko sulla ollut mielikuvituskavereita/servitoreita, onko sulla tapana haaveilla/fantasioida jne., uskoitko/oletitko että tulpasi alkaa puhumaan nopeasti?

No pienenä oli kuulemma mielikuvituskaveri nimeltä Suudelma Ampiainen (juuälkääkysykö, en edes muista koko tyyppiä xD) ja sitten joku viemärssä asuva kultakala jonka muistan itsekin (juttelin sille tarhan pihan viemäriaukosta...) ja mulla on aina ollut tosi hyvä mielikuvitus. Mutta en kyllä odottanut näin nopeaa puhetaitoa, kun olin lukenut että siihen ekestää kauemmin ^^
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

Viestien lukumäärä : 77

ViestiAihe: Vs: Forcetuksesta ja tulpien kehityksestä yleistä keskustelua   Ti 13 Loka 2015, 20:58

Hämähäkki kirjoitti:
No pienenä oli kuulemma mielikuvituskaveri nimeltä Suudelma Ampiainen (juuälkääkysykö, en edes muista koko tyyppiä xD) ja sitten joku viemärssä asuva kultakala jonka muistan itsekin (juttelin sille tarhan pihan viemäriaukosta...) ja mulla on aina ollut tosi hyvä mielikuvitus. Mutta en kyllä odottanut näin nopeaa puhetaitoa, kun olin lukenut että siihen ekestää kauemmin ^^

Mä en yhtää ihmettele tota, koska mun 5:stä tulpasta 4 synty käytännössä lähes valmiina: Mulla on käyny niin, että Frankia lukuun ottamatta kaikki tulpani ovat syntyneet vahingossa ja ovat olleet heti täysin puhekykyisiä ja selkeitä mielessäni.
Oon huomannu, että mulla itselläni on kyky luoda uusi, hyvin kehittynyt tulpa lähes tuosta vaan. En tiiä, onko kellään muulla tapahtunu samaa, mutta rehellisesti sanottuna joudun välillä estämään itseäni edes kuvittelemasta uutta tulpaa, koska se saattaa putkahtaa silmien eteen tuosta vaan. Myös vanhimmalla- ja ainoalla tarkoituksellisesti luodulla tulpallani, Frankilla on kyky luoda toisia tulpia (Frank on luonut yhden tulpistani).
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Forcetuksesta ja tulpien kehityksestä yleistä keskustelua   

Forcetuksesta ja tulpien kehityksestä yleistä keskustelua
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Voit vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Tulpan luominen-
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiinSiirry: