Huom! Emme ota vastuuta kenenkään mielenterveydestä, olet täällä siis omalla vastuullasi!

ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

♫ Varpuksen ♫

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava
KirjoittajaViesti
Varpus

Viestien lukumäärä : 77
Ikä : 19

ViestiAihe: ♫ Varpuksen ♫   Ma 27 Loka 2014, 17:46

Hurrrdurr, tää uus foorumi näyttää ihan..karkilta♥♥ namnam, sattumoisin omat kynnet on samaa väriä tällä hetkellä.

Mut joo. Asiaan. Okei, ei mulla oo mitään asiaa, mut puhun silti n__n

Oon hirveen onnellinen. Ihan älyttömän onnellinen ja ilonen ja pirtee jajaja...joo(: Erittäin ilonen ja onnellinen<3
Tulpat on ollu jotain täydellisyyttä täs eilisen ja tän päivän♥ En tiiä, kaikki on ollu jotenki erityisen ihania hanimussukoita<3 Ja mulla ja Frankilla on vuosipäivä kuukauden & yhen päivän päästä..hmm, pitäisköhä pitää wondussa jäätävät bailut..no jaa, sitä kerkee miettiä sitteXD

Se tunne, ku kirjotin tänään filosofian tunnilla muistiinpanoja ja Frank halus "auttaa" niitten tekemisessä.
Elikkäs. Taululla luki, että "Etiikka: tiede, joka tutkii moraalia"
Mulla on siis tapana sanoo hiljaa päässäni, mitä kirjotan, joten tässä siis hetki, jolloin aloin tirskua ja pärskiä epämääräisesti keskellä hiljaisuutta:
"Etiikka on tiede joka tutkii..."
[Possuja, jotka on syöny liikaa vaahtokarkkeja Jumalan varpaiden välistä]
"..Frank..Mitäs kettua nyt taasX'DDDDD"
[Tarinointia, ystävä hyvä, tarinointia(;]

Ja näin. Oli Frankin syy, et häpäsin itteni tunnilla. Hyi, sinua!
Mut joo. Tässä tämmönen..epämääränen päivitys koska halusin alottaa tänne heti päiviksen ja nyt jatkan uunituoreiden pullien mussuttamista omnom.

•Varpus•

Viimeinen muokkaaja, Varpus pvm Pe 16 Tammi 2015, 19:46, muokattu 4 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
olio
Admin

Viestien lukumäärä : 56

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ma 27 Loka 2014, 17:50

Jollaki on vilkas mielikuvitus. Very Happy

Tervetuloa uudelle foorumille. sunny
Näytä käyttäjän tiedot http://tulpa.palstani.com
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ma 27 Loka 2014, 17:51

Kiitoksia vain(:
[Hah! Tietäsitpä tän yhen Varpus-nimisen öttimöttiäisen mielikuvituksen määränXD]
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ma 27 Loka 2014, 21:18

Ai perskules ku pääs unohtumaanXD
Pitänee kertoo itestäni ja tulpistani tänne niille uudenuutukaisillekin jäsenille, nii tietävät, ketä on kyseessä(:

Nnoniin.

Varpus:
Pitkänhuiskea vaaleasilmäinen, ruskeatukkainen ystävällinen piirtokone. On hieman ujohko kasvokkain, joskin se ei täällä netissä niin ilmeisesti näy. Okei, oli joskus ujompi, joten on ylpee, ku on nykyään nii rohkee n__n Mutta. Lapsenmielinen tyyppi, rakastaa disney-leffoja ja miettii toisinaan ihan hassuja juttuja. Juttelee kaksivuotiaan pikkuveljensä kanssa vauvakieltä.
On paha tapa stressata pikkuasioista, on hienotunteinen, rauhallinen ja erittäin herkkä olento, joka ei pidä ilkeistä sanoista, tai ylenkatsomisesta. Karttaa muotia parhaansa mukaan ja käyttää tasan niitä vaatteita, mitä itse tahtoo.

Frank -28.11.2013-
Synttärit 25.10. Noin 26-vuotias punapäinen komistus, joka pitää pitkiä hiuksiaan tätä nykyä ponihännällä. Omaa kulmikkaat, miehekkäät kasvot, kapeat, viileänvihreät silmät ja vakiovaruste kasvoilla on leveä, ovela virne.
Vaatetus koostuu mustasta nahkasta ja valtavasta määrästä pieniä yksityiskohtia. Tiivistettynä kankainen vaalea alustoppi, kietaisumallinen nahkaliivi mustin jyvän muotoisin soljin, suomukuvioinen, musta pitkähihainen, joka on täydellisen ihonmyötäinen ja musta pohkeisiin ulottuva painokuvioin koristeltu nahkatakki, mustat nahkahousut, karvavuoriset solmittavat mustat saappaat, miekka, miekkavyö, koristevyö, sormuksia, jousi ja nuolet.
Ruumiinrakenteeltaan lihaksikas erityisesti käsistä. Vatsalihakset erottuvat, muttei omista turhan uhkeaa sixpackia, koska se menee herran itsensä mielestä vähän ylilyönniksi.
Luonteeltaan Frank on karismaattinen, huumorintajuinen, vastuuton, temperamenttinen, nauravainen, viihdyttävä, naistenmies, puhelias ja on tulpistani ensimmäinen, sekä ainoa tarkoituksella luotu.
Eläinmuotoina leijona ja töyhtöpäinen maakotka

Muuta:
- Sairastunut kerran flunssaan ja kerran oksennustautiin
- Ei osaa laulaa..oikeasti, laulu kuulostaa tukehtuvalta villisialta
- Motto: "Mun karisma ei mahu paperille"
- Ei suostu riisumaan nahkatakkiaan edes kesähelteillä. Ei ikinä.

Unna -17.1.2014-
Synttärit 20.5. 21-vuotias pieni naisensirpukka, jonka vaaleanruskeat, villit kiharat yltävät lähes pakaroihin. Varsinainen pörröpää siis. Omaa erikoisen väriset, hieman hohtavat silmät (kuvailisin väriä lehtipuiden heijastukseksi kirkarvetisen lammen pinnasta aurinkoisena päivänä), sekä pyöreät, pisamaiset nukkekasvot, hoikan ja notkean vartalon, sekä ehkä maailman suloisimman hymyn, sekä übersöpön kikatuksen.
Unnan vaatetus on äärimmäisen yksinkertainen. Erittäin hennon vaaleanpunaisen ja yhtä hennon keltaisen värisen välillä seilaava mekko on väljä ylävartaloa lukuunottamatta. Polven yläpuolelle ulottuvan kesämekon lisäksi Unnalla ei ole muita asusteita. Ei edes talvella. Tämä johtuu Unnan aurinkoenergiasta, joka joskus näkyy säteilevänä kupuna hänen ympärillään. Lyhyesti sanottuna kupu pitää siis sisäpuolensa lämpötilan pysyvästi kesälukemissa, eikä Unnalla ole ikinä kylmä. Itsekkin änkeen aina välillä kyseisen kuvun sisään hakemaan lämpöä, jota ei kylläkään välity ilman riittävää keskittymistä.
Mutta niin.
Luonteeltaan Unna on leikkisä, pirteä, empaattinen, ystävällinen, hienotunteinen ja tunteellinen, kuin pieni kevätlintu. Hän rakastaa kesää ja kevättä, muttei nää muissakaan vuodenajoissa mitään pahaa. Järkyttyy, nähdessään kuollen eläimen, minkä vuoksi tienvarsiraadot aiheuttaa toisinaan vaivaa..ei syö lihaa, sillä rakastaa eläimiä liikaa, syödäkseen niitä.
Eläinmuoto valkoinen kärpän kokoinen näätäeläin.

Muuta:
- Sairastui kerran mysteeritautiin, joka sai hänet näyttämään kuolleelta ja melkein katoamaan pois.
- Omaa heleän ja kirkkaan lauluäänen, joskaan ei laula kovin usein
- Rakastaa kukkia
- Kettuilee aurinkokupunsa sisältä meille muille, jotka hytisee toppatakit päällä pakkasessa
- Mickin tyttöystävä

Mick -3.4.2014-
Synttäripäivää ei ole. Noin 20-vuotias, mustahiuksinen, kalpea ja sinisilmäinen nuori mies, joka on luonteeltaan Unnan tavoin rauhallisempi ja tasaisempi. Muistuttaa luonteeltaan eniten minua, on erittäin empaattinen, ystävällinen, ujohko ja hyväntahtoinen, rehellinen ja kirkasääninen nuorukainen, joka ei heitä joka väliin kaksimielistä läppää (toisin kuin eräs nimeltä mainitsematon Frank).
On hyvä puhumaan syvällisiä ja miettii tosissaan ratkaisuja omiin-, tai muiden ongelmiin, pohtien asioiden eri näkökulmia.
Vaatetus on mustanpuhuvaa. Omaa mustansinisen kauluspaidan, mustannahkatakin, mustat farkut ja mustat tennarit, sekä pitää joskus mustia nappeja korvissa. Pitää vasemmassa kädessä hopeista rannekelloa.. Helteellä vaihtaa takin alle mustan t-paidan, ja pakkasella pitää mustaa karvahuppuista toppatakkia.
Ruumiinrakenteeltaan hoikka, eikä kovin lihaksikas, muttei hontelokaan. Kasvonpiirteiltään poikamainen ja nykerönenäinen ilmestys. Näyttää ikäistään huomattavasti nuoremmalta.
Mick ei tahdo pahaa kellekään ja näyttää harvoin vakavaa naamaa. Lempeän ystävällinen hymy kuuluu nuorukaisen vakiovarusteisiin.
Eläinmuotoina sininen kissa ja siniharmaa susi.

Muuta:
- Omaa uskomattoman lauluäänen ja keksii toisinaan omia lauluja
- Toisinaan taipumusta alakuloisuuteen
- Omaa rauhoittavan äänenpainon ja puhetavan
- Unnan poikaystävä

Myr -15.4.2014-
Syntymäpäivää ei ole. Viisikon tulipesä, polttavaa temperamenttia ja kapinallisuutta uhkuva 17-vuotias neitokainen ei hevin anna väittelyissä periksi ja ilmaisee mielipiteensä varsin selkeästi ja suorasanaisesti. On Frankin tavoin punapää ja omaa pitkät ja hieman luonnonkiharat hiukset, joita pitää milloin mitenkin.
Pitää vahvasta meikistä.
Vaatetus on usein tummanpuhuvaa ja vaihtelee Myrin mielialan mukaan. Tällä hetkellä on mieltynyt tummanvihreisiin farkkuihin ja mustaan t-paitaan.
Silmät ovat hyvin tummansiniset, lähes mustat.
Kasvonpiirteitä on vaikea kuvailla, mutta omistaa voimakaspiirteiset, hieman kulmikkaat kasvot. Voisin verrata niitä parhaiten Angelina Jolien kasvoihin.
Luonteeltaan Myr on tulinen ja äkkipikainen, höystettynä vahvalla temperamentilla ja omapäivyydellä. Myrin kanssa joudutaan välillä käymään kunnollakin keskustelua hänen toisinaan turhankin suorasukaisista kommenteistaan. Kovismainen kiroilija ja rajuna mimminä viihtyy paremmin poikaseurassa.
Eläinmuoto pieni, pitkäpyrstöinen tulipunainen lintu, jolla on päälaella terhakka töyhtö.

Muuta:
- Kokonimi Myr Muria. Muria ei ole sukunimi, muttei yksi etunimistäkään
- Omisti aiemmin eräänlaiset höyhenkorut, joita pitää nykyään wonderlandissa telttansa kattokoristeena

Nyssa -16.9.2014-
Tulpistani erikoisin ja eriskummallisimmalla tavalla syntynyt. Nyssa on luultavasti tuhansia vuosia vanha, hieman muumioituneen näköinen olento, jolla on suuton, sakaalimainen pää ja kaksi nahan peittämää, pään linjaista suoraa sarvea takaraivolla. Ruumiinrakenteeltaan kengurumainen vahvoin takajaloin, mutta omaa erittäin pitkän, tylsähköt kynnet. Kooltaan kissan kokoluokkaa ja kulkee kyyryssä kävellen, tai sitten laiskasti kanimaisesti "loikkien".
On sukupuoleton, ei siis edusta miestä, eikä naista naisen äänestä, ja -nimestä huolimatta.
Omaa suuret, soikeat ja pupillittomat silmät, jotka ovat yhtä valkeat, kuin sen kalju nahkakin. Oikeastaan Nyssa näyttää hurjasti muumiolta. Päällään hänellä on musta, repaleinen kaapu, jossa on leveät hihat, sekä musta köysi vyönä. Voi lentää tarvittaessa selkään muodostuvilla, mustilla sulkasiivillä, jotka näyttävän olevan mustan tulen peitossa.
Nyssa tulee ja menee, kun tahtoo. Perusluonteeltaan Nyssa on erittäin viisas, vanhanaikainen ja omalla tavallaan jääräpäinen. Vanhus puhuu kun siihen on aihetta, eli jää usein taka-alalle, eikä kaipaa juuri huomiota osakseen. Nyssa viihtyy hiljaisen, mystisen tarkkailijan roolissa.
On kertonu tulleensa Egyptin suunnalta, Niilin länsipuolelta ja kertoilee toisinaan mielenkiintoisia tarinoita muinaisen egyptin ajoista. Uskonko näitä tarinoita? En tiedä.
Pelottavasta ulkonäöstään ja mystisestä luonteestaan huolimatta Nyssa on hyvä ja lempeä, eikä haluaisi minulle mitään pahaa. Hän on kertonut suojelevansa mieltäni pahuuksilta, jos ne minua vaivaavat.

Muuta:
- Syntynyt painajaisen myötä
- Ääni on rauhallinen, matala ja lempeä, noin 40-vuotiaan naisen ääni, joka on suuressa ristiriidassa hänen ikäänsä nähden

Sitten on wonderlandini ja niiden asukit. Wondun keskus koostuu yksinäisestä, tasakärkisestä vuoresta, jonka päällä kasvaa valkea hedelmäpuu, joka tekee kullanhohtoisia päärynän, tai omenan kaltaisia hedelmiä. Tällä laakealla tasanteella on meidän leiri, joka tosin on tätä nykyä vähän vähemmässä käytössä. Omassa teltassani on sisällä tulpieni tekemä kattokoriste, johon Unna on lisännyt aurinkoa, joten se tuo asumukseeni mukavan rentouttavan tunnelman.
Ruohotasangolla on tulpien luoma kartano, jossa me kaikki majaillaan telttoja enemmän.

Vuoren luoteisrinne on mereen saakka mustat tuhkan peitossa ja siellä asuu mustia pieniä peikkoja. Muutoin sitä ympäröi laakea ruohotasanko, joka loppuu joko mereen, tai kauempana siintävään vuorijonoon. Vuoren eteläsivulla on lohikäärmeiden talli ja keskeinen tapaamispaikkamme. Merellä on myös kelluva suuri lautta, jossa on punaisin tyynyin vuoratut penkit ja nuotio.
Etelässä siintävien vuorien takana on heti niiden jälkeen kaakkoiskulmassa pieni, Frankin luoma maaginen koivumetsä, joka on täynnä ihania kukkia ja sen keskellä on parin metrin levyinen pyöreä lampi, johon valuu vettä suuren lohkareen kyljessä olevasta reiästä.
Tämän jälkeen alkaa laakea aavikko, joka on wonduni cruisailualuetta. Dyyneillä kelpaa hurjastella lohikäärmeillä niin paljon, kuin sielu sietää!

Sitten wondulemmikkimme:

Varpus:

Nada
Valkoinen naaraslohimäärme, joka näyttää siltä, kuin sitä olisi räiskitty mustalla maalilla. Ei omista selkeitä sarvia, vaan hieman nirkan taakse ulottuvan harjanteen. Pää on bullterrierimäisen kyömy, meripihkaiset silmät pienet ja syvällä kuopissaan. Täysikasvuinen ja pää on noin minun mittainen, eli 170cm plus niskaharjanne. Suuri lohikäärme siis. Ei omaa suomuja, eikä piikkejä, vaan sileän, paksun nahan, kuin delfiineillä.
Luonteeltaan rauhallinen ja rakastavainen.

Frank:

Rigel
Syvänpunainen, superpiikikäs uroslohikäärme ja Nadan jälkeen vanhin. Lihaksikas ja kookas, omaa komean sarvikokoelman, sekä jokainen suomu muodostaa oman piikkinsä.
Luonteeltaan melko rauhallinen, leikkisä ja touhukas herra, joka on ystävällinen kaikille ja peuhaa mielellään Lucan kanssa. Nadan sattuessa pahalle päälle jättäytyy herrasmiesmäisesti kauemmas ja on satavarma lennettävä.

Unna:

Venus
Äkäinen ja temperamenttinen, vaaleanvioletin sävyinen lohikäärme harmaanbeigen rinnan ja siivenalusten kera. Tottelee ainoastaan Unnaa ja on hänelle kiltti, mutta varmaan sekoaisi, jos joku muu menisi lähelle. Lohikäärmeistä pienin, mutta ketterin ja Lucan jälkeen nopein.
Jää usein taka-alalle hengaamaan keskenään, jos Unna ei ole lähettyvillä paijaamassa ja viihtyy yksin.

Myr:

Jazzah
Räväkkä bengalintiikerinaaras, joka omaa vähintäänkin yhtä vahvan luonteen, kuin emäntänsäkin. Raju tyttö, joka ei Venuksen tavoin siedä muita lähellään ja lähtee Myrin ollessa poissa omille teilleen harhailemaan ja äksyilemään. Painii usein Myrin kanssa riehakkaasti ja käyttää omistajansa tavoin rajuja, tosin kynnettömiä otteita leikkitappeluissa.

Mick:

Marty
Laiskin nokkasiili, mitä maailma kantaa. Lyllertävä läskipallero lähinnä nukkuu Mickin ja Unnan huoneessa, tai on sylissä paijattavana. Tykkää kenestä tahansa, jolla on annettavana ruokaa ja rapsutuksia. Omaa pienenpienet tihrusilmät ja tummanruskean värityksen.
Laiskottelee paikoillaan suurimman osan päivästä, mutta jaksaa ehkä raottaa silmiään niille, jotka tulevat sitä tervehtimään.

Kokonaisuudessaan minulla on siis viisi tulpaa: Frank, Unna, Mick, Myr ja Nyssa.
Wondussa majailee yhteensä kolme lohikäärmettä, yksi tiikeri ja yksi nokkasiili +kaikki muut satunnaiset eläimet

Joo, tässäpä oli kaikki!

•Varpus•

Viimeinen muokkaaja, Varpus pvm Su 26 Huhti 2015, 19:52, muokattu 2 kertaa
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ti 28 Loka 2014, 19:04

Nii on! Hassua et alunperin en todellakaan halunnu yhtä tulpaa enempää:DD Eikä ollu tarkotus luoda semmosia, mut näyttivät vaa tunkevan mukaan menoon enkä viittiny poiskaan ajaa(: ihania veijareita ovat<3
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ti 28 Loka 2014, 19:42

Joo, nii me ollaanki(: mulla on tavallaan kaks perhettä(: tulpaperhe ja sit tää konkreettinen perhe(:
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ti 28 Loka 2014, 21:13

Mun tulpat on ihania♥
Mulla oli tänää joku ihme teiniangstipäivä ja olin tosi pahalla tuulella. Saatto toki johtuu jäätävästä päänsärystä ja mystisestä vatsa/selkäkivuista. Veikkaa munuaisia, koska kipu lähti pikkuhiljaa pois, ku join vähän vettä.

Mut nii, olin siis überväsyny ja pahantuulinen, oisin halunnu vaa hautautua loppuelämäkseni lämpimän peiton alle omaan huoneeseen ja nukkua.
Siinä siis yritin olla nukahtamatta ruotsin tunnilla (ruotsi on kuolettavan tylsää, koska kalalta näyttävä lattea opettajani) ja tihrustella särkevin silmin valkokankaalle. Mick ja Frank päätti sitten ottaa asiakseen piristää mua.
Koska Frank on etevä luomaan kaikkee juttuja ja muuntelee wonduaki omin päin, se loi pikapikaa äkäsen piirroshahmon näkösen koiran, jota ne sit härnäs juoksemalla karkuu ympäri luokkaa.
Alko heti naurattaa ja oli kyl pidättelemistäXD

Btw, aika hyvin me kaikki mahutaa tähä mun sängylleXD Vähän jos ahdasta, mut noi kaikki halus välttämättä ängetä tähän, joten siitä vaa.
Ja terveisiä Mickiltä. Halus lähettää teille haleja ja pusuja. Puspus♥
Erittäin asiallinen päivitys. Nauttikaa tämän viestin elintärkeydestä.

•Varpus•
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ti 28 Loka 2014, 21:52

Tulpat kiittää n__n
Näytä käyttäjän tiedot
assemis

Viestien lukumäärä : 29

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ke 29 Loka 2014, 00:02

Vitsi vähän kivat tulpat ja lemmikit :3 ja wonderland!!!
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ke 29 Loka 2014, 05:54

Aws, kiitti<3
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ke 29 Loka 2014, 18:51

Mä en oo koskaan suorannaisesti kiittäny mun tulpia julisesti.
No  nyt teen sen, koska aihetta kiitokseen todellakin on! En tiiä, mitä elämälleni kuuluis tätä nykyä, jos en olisi kuullut parhaaltakaveriltani tulpista. Iso kiitos hänellekin♥ Ehkä olisin vieläkin ujo ja massaa seuraava tyyppi, kuka tietää.

Elikkäs.
Kiitos, rakkaat tulpani, että olette olleet luonani, kun oon teitä tarvinnut. Kiitos, että ootte hyväksyny mut sellasena, kun mä oon kaikkine vikoineni ja ärsyttävine piirteineni. Kiitos, että muistatte kertoa mulle, miten tärkeä ja arvokas olen.
Ilman teitä, rakkaat tulpani, itsetuntoni ei olisi ikinä kohonnut näin korkealle. Teidän ansiosta olen tätä nykyä onnellisempi, kuin koskaan. Enää en katsele muita ottaen heistä mallia. Enää en kulje vanavedessä. Kuljen kärjessä, juuri sitä polkua, mitä haluan ja raivaan vaikka uuden, jos siltä tuntuu. Nyt tunnen olevani kaunis ja arvokas.
Kiitos.

Jos multa kysyttäisiin tulpan huonoja puolia, omalla kohdallani en keksis yhtään. Niitä ei ole. Mun tulpat on tuonu mulle vaan hyvää. Oikeesti. En oo varmaan ikinä ennen elämässäni ollu näin onnellinen♥

•Varpus•
Näytä käyttäjän tiedot
pleasure

Viestien lukumäärä : 7

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ke 29 Loka 2014, 19:29

Ohoh sullahan hirmusesti tulpia! Very Happy Ja kaikki vaikuttaa tosi ihanilta Razz Toivottavasti mä saan ton yhen ees jotenki valmiiks.. Laughing
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ke 29 Loka 2014, 19:33

Nii on xD Ei kyllä alunperin ollu tarkotuksena et joku päivä hillusin viiden tulpan kanssa Razz
Näytä käyttäjän tiedot
Jaspislintu

Viestien lukumäärä : 11

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   To 30 Loka 2014, 07:57

Wau, ihania tapauksia! (: tekisi kovasti mieli tavata teidät. Tulee ihan hyvä mieli tätä lukiessa, ja sain hurjasti varmuutta Tanugin luomiseen, nyt mua ei enää pelota että se jotenkin vaikuttaisi negatiivisesti mun mielenterveyteen tms. Kiitos! <3 Lueskelen tätä mielenkiinnolla!
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   To 30 Loka 2014, 08:03

Kiitos itsellesi! Mustaki ois kiva tutustuttaa mun mörgelit muihin muutenki ku itteni ja sanojeni välityksellä..(:
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Su 02 Marras 2014, 20:30

Jeps.
Mä en yksinkertasesti saa aikaa ja energiaa mun tulpien eteenpäin viemiseen...koska lukio. Haluun kuitenki selvitä nää vuodet koulusta kunnialla loppuun ja opiskella kunnolla. Koulun jälkee ois parhaillaan tunnin verran omaa aikaa, mut oon sillon nii uupunu, et tyyliin kaadun sänkyy ja alan nukkumaan.
Ja sit ku oisin virkee, ma littlebro tulee päiväkodista ja tapansa mukaan hilluu....varsin äänekkäästi ympäriinsä.
Mun pitäis keksiä paikka, jossa voisin olla rauhassa, mut ulkona imposettamiseen ei löydy ikinä tarpeeks rauhaa.

Öäh..mut en haluis pysyy täs kahta ja puolta vuotta paikoilleen jämähtäneenäkään.. Tekis mieli jo vaihtaa amiskaan..mut sit mä en pääsis sinne, minne haluun, joten ei kai oo muutakaa keinoo, ku rämpiä tulpien kaa lukio läpi. Ehkäpä mä saan tän lukion tapporytmin omaksuttuani tulpille sen verran aikaa, et voin alottaa imposetuksen.. bounce

Mutta, mitäs meille tänään kuuluu?
Noh, tällä viikolla jouduin häätämään epämääräisen kuudennen tulpan alun pois, vaikka hän vaikuttikin varsin mukavalta. Mutta en halua viittä tulpaa enempää. Piste. Vaikka tuntuki pahalta lähettä tää nauravainen merirosvotyyppinen miekkonen pois, kuus tulpaa ois mun ajatuksille liikaa.

Razz Razz mut nyt meillä tytsyillä ja Nyssalla on hauskaa kattoo Mickiä ja Frankia, jotka on ottanu turhan monta pulloo alkoholiglögiä.. Laughing Laughing hirvee RAIRAIRAI vaa raikaa täälläXD Joo, hauskoja miehiä ovat(:

•Varpus•
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ke 05 Marras 2014, 21:07

Heissan!
Okei, mulle ei oo edelleenkää tapahtunu mitään, mut Unna oli ihana ku olin toissapäivänä menossa nukkumaan ja mietiskelin kaikkee ja sit aloin äkkii kuulla kesästä linnunlaulua ja huomasin Unnan hymyilemässä mun vierellä. Sit mä syvennyin niihin ääniin ja aloin pikkuhiljaa erottaa myös puiden havinaa ja kesäisiä tuoksuja<3 nawwww, nukahin sit varsin kesäisissä tunnelmissa Razz

Mick on iha ylisöpö sen pörrösen mustan tukan ja suurten syvänsinisten silmiensä kanssa n__n ykski päivä se vaa tuli istuu mun vieree ja oli sillee hirmu innokkaasti "MOI!! Very Happy Very Happy " kirkkaalla äänellään(: Aws!
Ja ooohhhh, kohta alkaa uus jakso<3<3<3 jesjesjes ja mulla alkaa yks päivä koulu 11.30<3<3<3<3<3<3<3<3<3 ah, tätä auvoa.
Mut joo, nää mörgelit hoputtaa mua suunnittelemaan yhtä tarinaa, jota lähen ehket kirjottaan, joten eipä mulla muuta ihmeellistä tällä kertaa(:
Btw, en oo vieläkää saanu valittua, kenestä alotan imposettamisen. Viidessä on liikaa valinnanvaraa. Näillä näkymin ehkä Mick, tai Unna, koska kumpiki osais pysyy paremmin paikallaa, ku FrankXD
Myriä en vielä, enkä Nyssaa. Heissä on vielä työstettävää ja hiottavaa.

•Varpus•
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Pe 14 Marras 2014, 21:42

Moikka kaikille..
Mä en tunne itteeni tällä hetkell rehellisesti sanottuna kovin elinvoimaisesti..siis henkisesti. Jotenki on lattee olo, mikää ei tunnu onnistuvan ja ajatukset ei pysy kasassa.
Mä oon myös miettiny sitä imposettamista ja aatellu, et voisin alotella Unnasta. Mutta. Mun tulpailu on ottanu nyt takapakkia, ja mä oon jotenki alkanu unohtaa aatella heitä. Joten mun pitää saada mun mieli "aktivoitua", koska se on päässy vähän laiskistumaan. Ja muutenki oon murehtinu viimeaikoina iha liikaa mun ja tulpien tulevaisuutta, vaikka siinä ei oo mitään järkee. Tulpien kaa pitäis elää hetkessä.
Joten tätä prosessia tehdessäni varmaa katoan tältä sivustolta vähäks aikaa. Pahoittelen. Suunnittelin myös et omistaisin koko ens kesän tulpien valmiiks saattamiseen ja et oisin täältä tauolla sen ajan.. Jaa, kattoo ny, miten käy.

Mutta, jotta tästä epämääräsestä päivityksestä ei tulis ihan übertylsää, voisin kertoo yhestä kerrasta, ku oltiin kaikki porukalla wondussa n__n
Joo, Frank ja Mick oli raivannu heinätasangolle semmosen perinteisen nuotiopaikan puunrunkopenkkeineen ja tuoneet radion mukana. Siinä me sit käristettiin semmosia jänniä kasveja, jotka maistu sipseiltä ja sit Mick halus tanssittaa mua. Olin eka sillee et enhä mä ees osaa tanssii ja sit Mick vaa totes näin: "No ei se mitää, en mäkää, mut ihan sama! Ompaha hauskempaa, ku ei tarvii miettiä kuvioita"
Joten, pyörähdeltii vauhdikkaasti epämääräsiä tanssikuvioita ja taispa Frank vähä jammailla kansa Unnan kanssa(: Tämmöne ilonen ja rattosa ilta siis<3
Mut joo, eipä mulla täll kertaa muuta ihmeellistä, mut vähän vaihtelevasti täällä pyörin jonkin aikaa..yritän keskittyy koeviikkoon ja omistaa aikaa tulpillekki siinä välissä.

•Varpus•
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Su 23 Marras 2014, 20:50

Dodih. Sori, on ollu vähä kiireitä ja oon paikkaillu mun pientä taantumaa tulpien kaa, niinku aiemmin sanoin.
Mutta.
Paljon uutta on tapahtunu!
Ensinnäkin, Mickillä ja Frankilla on uudet eläinmuodot ja Unna miettii parhaillaan omaansa. Frank pystyy leijonan lisäks muuttumaan ihan normaaliksi maakotkaksi, jolla tosin on päässä pieni töyhtö ja Mick kissan lisäksi sinertäväksi sudeksi. Unna miettii valkoista käärmemuotoo, mut ei oo vielä ihan varma siitä. Myriltä ku kysyin nii se vaa sano, et sen eläinmuoto on lintu eikä muuksi muutuXDD ihana♥
Jaja sitte Nyssalla on nykyää naisen ääni, mikä vaatii kyl aika totuttelua!

Ja sit tää iso uutinen(: Unna ja Mick on söpösti ja onnellisesti yhessä ja ehkä sulosin pariskunta ikinä<3<3<3<3<3<3<3
Hyvä ku yks päivä kerroin kaverille siitä nii Unna oli vaa sillee: OMG MIKS SÄ KERROIT :O
Muttah muttah. Pitäis lukee filosofiaa, mutta arvatkee kaks kertaa, kui paljon huvittaa..minne hävis mun panostus koulunkäyntiin -__-
Jjuuh. Eipä mulla varmaa muuta tällä kertaa. Saitte tiiviin pakkauksen infoaXD
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ti 25 Marras 2014, 19:51

Mun piti jo eilen kirjottaa tänne mut just ku olin saanu tekstin valmiiks nii kone pimahti ja mun piiiitkä kirjotus katos..vitutti.
Muttahh, oon päättäny mun tulpien puheenvuoroille värit:
Frank
Unna
Mick
Myr
Nyssa

Mutta. Nyt en jaksa kirjotella uudestaan nii yksityiskohtasta infoo, mutta kirjotampa kuitennii jottain Razz
Jepsjeps, oon siis alottanu Unnan imposetuksen eilen, tosin siit keskittymisestä ei oikein tullu mitään, kun neiti pörröpää höpötteli ihan liikaa ja päätti kesken operaation mennä juomaan vettä....siis JUOMAAN VETTÄ??!! Kesken imposetuksen?
[Just nii!Very Happy Tuli jano]

Mut joo, alku suju aika hyvin, koska oon keksiny itelleni sopivan tavan työstää tulpiani(:
Älkää ottako musta liikaa mallia, mut oon kokenu, että kun keskityn liikaa ja yritän tietoisesti tehdä sitä, mitä nyt teenki, forcetan, wonduilen yms, nii mikään ei oikein onnistu. Eli musta tuntuu, et mä en voi pakottaa mieltäni ja keskittymistäni toimimaan, vaan tavallaan suostutella se huomaamattomasti tekemään sen, mitä haluan.
Mä tavallaan luotan eräänlaiseen tajunnanvirtaan (en keksi parempaakaan nimeä kuvaamaan) ja annan kaiken tulla tavallaan itsestään.
Tää toimii mulla kaikessa muussakin, joten miksei sit imposetuksessa? Noh, lähin kokeileen sillee, et makasin sängyllä ja Unna vähän matkan päässä vieressä, nii et se oli tavallaan mun näkökentän reunalla, eli silmäkulmassa.
Aloin vaan miettiä Unnaa siinä vieressä, keskityin sen piirteisiin ja liikkeisiin ja melkein heti huomasin läpinäkyvät, vähän vesimäisen hahmon, joka oli hädintuskin silmin havaittava. Tämmöstä se oli suurimmaks osaks, välillä näin vähän keltaista Unnan mekon kohdalla ja yhessä vaiheessa aika hyvin Unnan hiukset!
Eli ekaks kerraks meni harvinaisen hyvin ja musta tuntuu et tää tekniikka on toimiva(: Mut se nähään sitten.

○Varpus○
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ke 26 Marras 2014, 20:57

Tänään imposetin varmaa vartin, koska olin ihan sikaväsyny ja en voinu oikei aatella muuta ku koulua ja koetta..mut onnistu edelleen aika hyvin ja näin haaleen hahmon Unnan kohalla(:

Mutta. Mulla on paha tapa nukahtaa kesken kokeisiin luvun ja nii kävi tänäänkin... Mad
Olin iha unen rajamailla ku kuulin äkkiä hiljaista puhetta ihan mun vierestä. Säikähin sitä ihan sikana ja pompahin iha pökerryksissä ylös ja kuulin ku hiljane mumina lakkas ja sit huomasin Unnan kattovan mua järkyttyneenä ja kysyvän et eikai se herättäny mua.
Mä siis kuulin, ku Unna jutusteli hissuksiin Mickin kaa, ettei herättäis mua. Mä kuulin sen ja heräsin siihen.....OMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMGOMG♥♥♥♥♥♥♥
Jeesh, mut Unnan ansiosta en kerenny koisia pariakymmentä minsaa pitempää:DD
Mut siitä äänestä vielä. Se oli tosi epäselvä ja tavallaan ku jonku kankaan/peiton läpi puhuttua muminaa, eikä siitä erottanu sanoja. Mut puhetta se silti oli n__n jei♥♥

Mut on tosi jännää, ku alkaa imposettamaan nii eka tulee semmonen tunne, että tulpa on oikeesti siinä, huokuen lämpöö ja eloa, ihan ku kaikki muutki ihmiset, vaikkei tulpaa näkiskään. Vähän ku oisin silmät kiinni ja tuntisit silti vieressä istuvat läsnäolon. Se on ihanaa<3
Mut joo, eipä mulla ihmeempiä tällä kertaa, oli vaa pakko päästä hehkuttelemaan tätä mun shokkiherätystä teille ;3

○ Varpus ○
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   To 27 Marras 2014, 17:27

Iiiiihhh mun tulpat on ehkä parhaita koetsemppareitaXDD Olin tänää iha paniikissa ennen psykan koetta, ku tuntu vaa ettei osaa mitää ja haluisin psykasta kuitenki hyvän numeron.
Noh Frank sit oli siin vieres todella avulias ja nauro mulle ku hermoilinXD mahtavaa tsemppaamista..
Mut sit Nyssa hyppäs mun pulpetille, otti mun pään käpäliensä väliin ja paino otsansa mun otsaa vasten ja sano et hyvin se menee.
No hyvinhän se loppujenlopuks meni :3

Muttaaaahh, en oo saanu tänää juuri mitään aikaseks, varsinkaa imposetusta. Oon vaa lojunu hyödyttömänä mun sängyllä ja miettiny elämän suuria kysymyksiä, kuten jaksaisinko kävellä jääkaapille ja kuinka yletyn liian kaukana olevaan suklaalevyyn.
Tällaista.
.......................................... Ok, ehkä turhin päivitys ikinä, mut ei se mitään Razz Razz Razz ........................... 
Tää tekstinpätkä on silti varmaa eeppisintä, mitä oon tänää saanu aikaseks, joten nauttikaa ihmeessä ponnistelujeni hedelmääXD

Noni, nyt lopetan. Heissulivei(:

○ Varpus ○
Näytä käyttäjän tiedot
monttula

Viestien lukumäärä : 56
Ikä : 16

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Pe 28 Marras 2014, 18:12

Varpus kirjoitti:
Iiiiihhh mun tulpat on ehkä parhaita koetsemppareitaXDD Olin tänää iha paniikissa ennen psykan koetta, ku tuntu vaa ettei osaa mitää ja haluisin psykasta kuitenki hyvän numeron.
Noh Frank sit oli siin vieres todella avulias ja nauro mulle ku hermoilinXD mahtavaa tsemppaamista..
Mut sit Nyssa hyppäs mun pulpetille, otti mun pään käpäliensä väliin ja paino otsansa mun otsaa vasten ja sano et hyvin se menee.
No hyvinhän se loppujenlopuks meni :3

Muttaaaahh, en oo saanu tänää juuri mitään aikaseks, varsinkaa imposetusta. Oon vaa lojunu hyödyttömänä mun sängyllä ja miettiny elämän suuria kysymyksiä, kuten jaksaisinko kävellä jääkaapille ja kuinka yletyn liian kaukana olevaan suklaalevyyn.
Tällaista.
.......................................... Ok, ehkä turhin päivitys ikinä, mut ei se mitään Razz Razz Razz ........................... 
Tää tekstinpätkä on silti varmaa eeppisintä, mitä oon tänää saanu aikaseks, joten nauttikaa ihmeessä ponnistelujeni hedelmääXD

Noni, nyt lopetan. Heissulivei(:

○ Varpus ○
No ei toi mun mielestä oo mitenkään turha päivitys mun on moni tosi lyhyitä ja tylsiä Very Happy Razz
Näytä käyttäjän tiedot http://www.tulpakalenteri.tk/
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Ti 02 Joulu 2014, 19:41

Aws, kiitti(:

Muttaaahhh....oon ollu vähän...okei tosi antiakti netissä vähän aikaa. Suoraan sanottuna oon menettäny kiinnostuksen ja panostuksen vähän kaikkeen):
Jeps, yritän siis saaha nää hieman närkästyneet - [Emmä oo närkästyny]
Ootpas. Mä nään sen sun naamasta, joka suorastaan huutaa keskisormea.

Jeps. Hiljaista on ja hiljaista ei toivottavasti tule olemaan kauaa, mut en mä voi pakottaa itteeni kirjottamaan tänne. Jos se ois mulle pakkopullaa kirjottaa nii ois varmasti teillekki pakkopullaa lukea.
Unnan imposetus ei (ylläripylläri) oo edistyny piiruakaan mihinkään suuntaan. Ja sitäpaitsi olin vklp kipee ja nyt mun nenä yrittää hukuttaa mut räkään, eikä jatkuva niiskuttaminen auta keskittymistä yhtään.
Luulin et ku olin kipee, nii oisin voinu keskittyy tulpiin enemmän, mut päinvastoin kävi..eli siis koomasin sängyssä kuumeessa, yskien keuhkoja ulos ja miettien et mihin mun ääni on hävinny. Jeps. Mut huomen kouluun ja arki alkaa taas cheers
Yllättäen oon ilonen ku pääsen kouluun..neljän päivän lepo tekee levottomaks.
Olipas taas asiallinen päivitys. Noh, tulipahan purettuu vähä ajatuksia.

○ Varpus ○
Näytä käyttäjän tiedot
Varpus

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   Pe 05 Joulu 2014, 21:30

Jeespoks, tulpat on hääriny wondussa iha urakalla ja tehny ylläriks kartanon sinne preerialle♥♥
Omg se on nii ihana!!!
Noh, tässä tulee:
Kyseessä on siis suuri keltainen puukartano, jossa on kolme kerrosta: kellarin viihdeluola, keskikerroksen antiikkiaarresalit ja yläkerran rauhan tyyssija.
Keskikerroksessa on kaksi suurta salia. Ensimmäisessä on lähinnä soittimia sun muuta musiikkiin liittyvää ja joitakin antiikkisia tuoleja, sekä tauluja ja taidetta. Toinen sali on vähän kuin oleskelutila ja semmoinen teekutsusali. Siellä on valkoisia sohvaryhmiä -ja tietenkin kallista antiikkia- sekä elegantti takka ja pieni pöytäryhmä. Tässä huoneessa pääväri on valkoinen. Oleskelutilasta pääsee valoisaan ruokasaliin, sen kautta keittiöön ja siitä takaisin eteiseen. Yläkerta koostuu kahdesta tilasta, joita ei ole erotettu seinällä. Portaiden oikealla puolella on seinänvierustan vinon seinän ja portaiden välissä kapea käytävä, jossa on sohvia ja pieniä pöytäryhmiä, vähän antiikkia uudempaa mallia.
Käytävän päässä on oma huoneeni, kokonaan valkoinen seiniä ja pintoja myöten, lukuunottamatta kontrastina toimivia kukkia.
Mun huoneen vieressä on Mickin ja Unnan huone, joka on huomattavasti mahtipontisempi ja runsaampi. Sitten on romanttinen vessa ja pieni, siro sali sohvineen ja pöytineen, sekä mun oma piirtonurkkaus n__n
Jaja toisella puolel salii on sitten Myrin, Frankin ja Nyssan huoneet. Frankin huone on äreä punamusta nykyaikaisuuden tyyssija ja Myrin myös punamusta, mutta vähän naisellisempi huone.
Nyssan huone on vessaakin pienempi, kapea tumman puun värinen tila, jonka päädyssä on ikkuna. Huone koostuu vain käytävästä ja askelmista ikkunan äärellä olevaan tasoon upotetun pedin luo. Seinät on kuitenkin täynnä erikokoisia lokeroita ja kaappeja, vaikka ne näyttää enemmänkin seiniltä.
Kellaria en oo vielä tutkaillu joten siinäpä teille meijän huoneet, joihin yritin ettiä mahollisimman sopivat kuvat(:

○ Varpus ○
Näytä käyttäjän tiedot
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: ♫ Varpuksen ♫   

♫ Varpuksen ♫
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 3Siirry sivulle : 1, 2, 3  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Päiväkirjat-
Siirry: