ChatPääsivuKalenteriFAQHakuKäyttäjälistaKäyttäjäryhmätKirjaudu sisäänRekisteröidy

Jaa | 

Tulpienne ulkonäkö

Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Meloetta

Viestien lukumäärä : 1

ViestiAihe: Tulpienne ulkonäkö   Ke 15 Huhti 2015, 16:51

Kertokaas minulle minkä näköisiä tulpanne ovat.
Kiinnostaa se, kun katsotte tulpianne, näyttävätkö he ihan oikeilta ihmisiltä tai eläimiltä/ muulta vai joltain piirros/ animaatiohahmolta.
Toinen kiinnostava asia on se, että näyttävätkö he aina samalta vai muuttuuko hiukset, vaatteet tai muu ulkonäkö? Jos muuttuu, kuinka tiheästi?

Itse en voi vielä vastata tähän, sillä olen vasta luomassa omaa tulpaani Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Näytä käyttäjän tiedot
Nanna
Erityinen

Viestien lukumäärä : 70
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: Tulpienne ulkonäkö   Ke 15 Huhti 2015, 18:46

Päiväkirjassa lukee, mut awin vaatteit en saa vakiintumaa eli ne ei oo ihan samanlaiset enää.

Näyttää oikeilt ihmisilt, seth vaan enemmän ehkä nukkemaiselt kasvoista.
Awin vaatteet ja hiukset muuttuilee vähän koko ajan ilman mitää syytä ja se on vähän ongelmallista. Seth ei oo muuttanu ulkonäköään radikaalisti ku kerran olemassa olonsa aikana koska en halua samanlaista ongelmaa kun Awille. Tosin se on muutellu jotain pienii juttui, kuten ekaks sil oli spider bites-lävistykset, sit shark bites, sen jälkee angel bites jotka katos lopulta ja nyt sil on taas. Toinen juttu on se että lähiaikoina sille on ilmestyny vasempaa korvaa toinenkii korvakoru.

ClianthaMiura

Viestien lukumäärä : 176
Ikä : 20

ViestiAihe: Vs: Tulpienne ulkonäkö   Ke 15 Huhti 2015, 20:07

Mun tulpat on muuttumassa aina vaan realistisemman näköisiksi, mikä on kiva koska siihen tähtäänkin :3 mun visualisointikyvyt vaan on vielä niin huonot että tiiän miltä ne näyttää mutta se itse näkeminen on vähän hankalaa.
Ulkonäkö muuttuu, niinkuin sanoin. Vaatteet pysyy aika lailla samana, joskus muuttuu pikkusen

|Misa|   05.12.2015
Näytä käyttäjän tiedot
Shadzerios

Viestien lukumäärä : 29
Ikä : 21

ViestiAihe: Vs: Tulpienne ulkonäkö   Su 10 Toukokuu 2015, 11:06

Noh, kaikki ovat realistisen näköisiä ja välillä hieman saa säikähdyksiäkin, kun Lysirius pistää päänsä huoneen seinän läpi. xD  Vähän väliä tosin tulpat näyttää jotenkin tylsistyvän omaan ulkonäköönsä ja tekevät siihen pieniä muutoksia, esim. vaatteiden tai hiuksien värin vaihtaminen, toisen ruumiinosan kasvattaminen (todettu vain Lysiriuksella, mutta joo), jne.

Lysirius, ensimmäinen ja vanhin tulpani näyttää athron ja ihmisen välimuodolta. Hänellä on sysimusta iho, hiukset. Ei-niin-paljon ihmisillisiä osia ovat verenpunaiset silmät mustilla valkuaisilla. Miehen turkkiset koiramaiset jalat ja (nykyään) kaksi pitkää liskon häntää. Lysiriuksella on myös neljä käsivartta ja koiran pystykorvat... Miehen omista "kalustosta" ei puhuta, jätän sen Lyssen omalle naisystävälle. JA KYLLÄ Lysiriuksella on tyttöystävä. Toinen yksi ystäväni tulpista löysi demonisesta miehestä hieman enemmän kuin ystävän. xD

Jack on nuorin meikäläisen tulpista ja on sellainen suunnilleen meikäläisestä lyhyempi (175 cm) mies, jolla on vähän väliä erivärisiä huppareita ja pillifarkkuja. Tumman ruskeat lyhyet hiukset ja Creepypastasta tuttu Eyeless Jackin tumman sininen maski mustilla isoilla silmäkuopilla ja 'kyynelillä'.

Darken, toinen nuorimmaisesta päästä tuleva tulpa on susi, mustalla, valkoisella ja punaisella turkinvärityksellä. Tiedetään ettei ne realistisia värejä sudelle ole, mutta tuo on ensimmäinen  väritys, millä Darken loi meikäläiselle mielikuvan sen omasta värityksestä joten juu. Darken on tällä hetkellä ainut josta olen saanut kuvaa aikaiseksi.

Olen suunnitteilla piirtää kaikista kolmesta eräänlaisen joukkokuvan, jossa kaikki kolme tulpaa olisivat näkyvillä. Joku ehdotti DeviantArtissa myös että tekisin "Ask-Tulpas"- sarjaa. Very Happy
Näytä käyttäjän tiedot http://shadow-dragon14.deviantart.com/
Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Tulpienne ulkonäkö   

Tulpienne ulkonäkö
Näytä edellinen aihe Näytä seuraava aihe Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Tulpayhteisö :: Tulpayhteisö :: Yleistä keskustelua-
Siirry: